Aandacht voor je bedrijf

Hoe bouw je een gezin en een bedrijf tegelijkertijd

5 pilaren aandacht voor je bedrijfDit is een van de vijf pilaren uit Gezin en Ondernemerschap Balans voor Coaches: Aandacht voor je bedrijf.

Je bent coach en ondernemer. Natuurlijk is aandacht voor je bedrijf belangrijk. Jouw bedrijf is belangrijk voor wat je wilt bereiken.

Je wilt zoveel mogelijk mensen helpen met jouw oplossing. Je wilt hiermee “genoeg” verdienen (en dat kan). En dat je tijd voor jezelf, je gezin, bedrijf en de gemeenschap hebt.

Hieronder de eerste stappen waarmee je klanten gaat aantrekken in je website en op de sociale netwerk sites, zoals LinkedIn en Facebook.

Uiteindelijk gaat het er om zoveel mogelijk mensen aantrekken en dat ze zich abonneren op jouw e-mails. Hiermee ga je het geld verdienen.

Begin met aandacht voor je bedrijf
de eerste stappen

1. Kies je doelgroep

Nederlanders zien per dag ongeveer 1.500 reclame uitingen. Hoe val je hierin op door juist minder te doen. Focus op een bepaalde klant. Kies je doelgroep.

2. Bouw je Power Platform

Jouw hub op het internet is de combinatie van website en blog. Schrijf artikelen over jouw onderwerp als expert. Gebruik de 5 tips waarmee je gevonden wordt.

3. Bouw je Lasting List

Een interessante weggever voor meer aanmeldingen en afmelden zo eenvoudig mogelijk en meer tips voor contact met je doelgroep. Verkopen via de e-mails aan je Lasting List.

4. Bouw je Narrow Netwerk

Je wilt een Facebook pagina voor je bedrijf. Welk type kies je? Er zijn nu 6 categorieen. Kies en krijg de juiste velden op informatie tab.

Iedereen wil meer fans voor zijn/haar Facebook pagina voor het bedrijf. Hoe doe je dat nu? 25 tips die je zelf eenvoudig kunt toepassen.

Wil je 40 keer meer kans op mogelijkheden via LinkedIn? Zorg er voor dat je LinkedIn profiel 100% compleet is. Gebruik daarvoor deze 13 stappen.

En er komen nog meer artikelen over gezin en ondernemerschap.
Wil je updates over deze artikelen ontvangen vul dan hieronder je e-mail adres en naam in.

Meer leren over aandacht voor je bedrijf en andere tips, abonneer dan nu op mijn e-mails en je krijgt ze

Kiezen voor een doelgroep is doodengHandboek Hyperspecialisatie