De meest gestelde vragen over zakelijk gebruik Facebook en mijn advies- Erno Hannink

Zakelijk Facebook

In deze aflevering neem ik 8 vragen met je door over zakelijk gebruik van Facebook. Daarnaast geef ik antwoord op deze vragen en een advies hoe je hier het beste mee om kunt gaan
De punten die ik ga bespreken zijn:
  1. Toevoegen van beheerder aan een pagina
  2. Persoonlijk Profiel naar pagina
  3. Welke categorie kies ik
  4. Een pagina besloten maken
  5. Account geblokt
  6. Diensten aanbieden op de pagina
  7. Een pagina verwijderen
  8. Beheerder toevoegen aan een Facebook groep

Veel plezier met de aflevering!

 

Lees verder…

Resultaat uit Case Study video’s via YouTube – Erno Hannink

 

resultaat youtube video
In de laatste paar weken heb ik veel gekeken naar acties die mij die meeste klanten opleveren. Wat ik hiervan leerde is dat ik klanten direct uit mijn case study videos krijg, 3 sinds dat ik ze ben gaan publiceren.
Ik heb een pauze gehad in het maken van case studies en het publiceren van videos. Nadat ik me realiseerde dat dit me direct klanten oplevert, heb ik verbeteringen aangebracht.
  • Het schema van 1x per week publiceren weer oppakken
  • Het YouTube Kanaal verbeteren
  • Case studies doen van klanten waarmee ik zou willen werken.

Dus ik zit weer op mijn normale ritme van iedere maandagochtend om 8.00u een nieuwe case study video online.

Ik heb ook verbeteringen aangebracht op mijn YouTube kanaal op basis van deze 2 korte video’s, van Noah Kagan en Tim Schmoyer.

Veel plezier met de aflevering!

Lees verder…

ORCS #26: Online Resultaat Case Study De Baak Trainingen

In deze video een analyse van de website van De Baak. Wat doen zij goed en wat kan nog beter. Waar kan De Baak optimaliseren voor meer resultaat.

Read more…

De 6 elementen waarom de homepage niet converteert – Erno Hannink

homepagina verbeteren

De homepagina is een belangrijke pagina op je website. Je wil je bezoekers verleiden om bijvoorbeeld hun mailadres achter te laten. Ik bespreek 6 elementen die ik ook gebruik in mijn Case Studies om te bekijken of een homepage goed converteert. • huiswerk – wat beweegt je doelklant en hoe spreek je deze aan? • […]

Read more…

ORCS #25: Online Resultaat Case Study BVO Trainingen

In deze video een analyse van de website van Boertien Vergouwen Overduin; BVO. Wat doen zij goed en wat kan nog beter. Waar kan BVO optimaliseren voor meer resultaat.

Read more…

Kap met alle crap in je business en maak het simpel – Patty Golsteijn

Vandaag het gesprek met miss Cut the Crap, Patty Golsteijn. Patty vond altijd te veel dingen leuk, wilde te veel en moest te veel van zichzelf. Na 7 jaar een eigen business begint ze door te krijgen hoe je meer rust vindt in jezelf. Ze leert nu andere zelfstandig professionals hoe te kappen met alle […]

Read more…

Online sales funnel handleiding

Op dit moment werk ik aan een uitgebreide handleiding om een online sales funnel op te zetten. Het wordt een handleiding die je ook kunt downloaden als pdf. In deze podcast aflevering een introductie voor het opzetten van je online marketing en sales funnel.

Read more…

Dagelijks aanvragen bij publiceren op medium -Jon Westenberg

Vandaag het gesprek met Jon Westenberg Jon is Hoofd Empathie bij Creatomic, growth hacker en de grootste medium blogger in Australië. Zijn achtergrond ligt in de digitale marcomm met bijna 10 jaar ervaring in het maken van content, het creëren van inkomend verkeer en het opstellen van online campagnes. Hij heeft een master graad in […]

Read more…

De Quick Wins in jouw sales funnel – Nico Oud

Vandaag het gesprek met de andere Funnel strategie expert, Nico Oud.                         Nico verkocht in 2015 twee snelgroeiende bedrijven om zich volledig op de inhoud van zijn vak te storten. Als funnel specialist helpt hij Nederlandse bedrijven om hun groei ambities te realiseren. Inmiddels heeft hij meer dan 100 bedrijven geholpen met hun groei. Veel […]

Read more…

De funnel omgedraaid – begin bij de sale – Roy Ishak

Roy Ishak sales copywriting

Vandaag het gesprek met copywriter en SEO-specialist, Roy Ishak.                         Roy is een “8-figure” copywriter en SEO-specialist, met 10 jaar praktijkervaring en een neusje voor creatieve, conversieverhogende contentstrategieën. Hij werkte voorheen voor Reader’s Digest (één van de grootste direct marketingbedrijven ter wereld) en Traffic Builders (beste zoekmachinemarketingbureau van Nederland 2010 én 2014), genereerde +25 miljoen […]

Read more…
Super deals voor ondernemers
Ontvang 1 keer per maand een super deal van een online dienst speciaal voor ondernemers