“Social Funnel Case Study #ORCS 47 – NIMO

In deze video een analyse van de social funnel van NIMO. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien

In deze video een analyse van de social funnel van van Nimwegen. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld de mobiele versie van de site en hoe dit beter kan.

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:

Lees verder…

Social Funnel Case Study #ORCS 47 – NIMO

 

In deze video een analyse van de social funnel van NIMO. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld hoe ze de nieuwsbrief gebruiken

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:

Lees verder…

Meer resultaat met meer aandacht in de media – Janneke van Heugten

Vandaag het gesprek met Janneke van Heugten. Janneke is adviseur bij het EuroGender Network van de European Institute for Gender Equality. Met haar platform Vakerindemedia.nl is het haar missie om zoveel mogelijk mensen te ondersteunen in het realiseren van media-aandacht, zodat de experts in de media een afspiegeling vormen van de Nederlandse maatschappij.     […]

Read more…

Social Funnel Case Study #ORCS 46 – YourPartner

In deze video een analyse van de social funnel van YP Your Partner. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld de meerder sliders en hoe je de klanten […]

Read more…

The Story Drive framework for more impact with your business – Bernadette Jiwa

Vandaag het gesprek met Bernadette Jiwa.   Bernadette is a recognised global authority on business philosophy and the role of identity and story in business, innovation and marketing. Named by Smart Company as one of Australia’s Top Business Thinkers in 2018, she is the author of seven best-selling books on marketing and brand storytelling. Bernadette […]

Read more…

Social Funnel Case Study #ORCS 45 – YP Your Partner

In deze video een analyse van de social funnel van YP Your Partner. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld de meerder sliders en hoe je de klanten […]

Read more…

Dit leerde ik tijdens het dieptepunt van mijn bedrijf – Emile Koolstra

Vandaag het gesprek met Emile Koolstra. Emile is E-commerce lover & Magento expert. Eigenaar van Magento specialist Younify. Na ruim 15 jaar in de outsourcing wereld gewerkt te hebben is hij nu 10 jaar als ondernemer actief in de snel veranderende wereld van de online verkoop. Emile ken ik van mijn eerste baan bij One […]

Read more…

Social Funnel Case Study #ORCS 44 – Jaap Speelziek opleidingen

In deze video een analyse van de social funnel van Jaap Speelziek Opleidingen. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld over het gebruik van partners en testimonials op […]

Read more…

De 11 winstoptimalisatie elementen voor online marketing – Erno Hannink

Vandaag een deel van het boek “De 11 winstoptimalisatie elementen voor online marketing” Mijn missie: Slechte online resultaten van goede bedrijven de wereld uit helpen Wil je het boekje 11 winstoptimalisatie elementen voor online ontvangen via de post wanneer het klaar is? Ga dan naar Ernohannink.nl en vraag het aan, direct op de homepage. www.ernohannink/winstoptimalisatie-scorekaart […]

Read more…

De zakelijke DNA methode voor meer resultaat uit je content – Karin Garritsen

Vandaag het gesprek met Karin Garritsen. Karin is mede-eigenaar van marketingadviesbureau Contentvisie. Ruim negen jaar werkte zij als hoofddocent Online Communicatie en praktijkcoördinator aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN). Daar heeft zij zich verdiept in digitale communicatie en alle ontwikkelingen binnen het vak. Ze zag dat veel organisaties aan de slag gaan met […]

Read more…