Kies je doelgroep boek

Het nieuwste boek ‘Kies je doelgroep’ van Erno Hannink is nu hier te koop.

Dit boek is mijn verhaal over het Kiezen van je doelgroep. Je krijgt ook een methode en middelen waarmee je je eigen doelgroep gaat kiezen.
Dat jij meer klanten krijgt, je ideale klant gaat aantrekken, daar wil ik je bij helpen.
Dit boek helpt je te kiezen voor je ideale klant zodat ze op je af komt.

Josje Feller over Kies je doelgroepErno begrijpt waar deze tijd behoefte aan heeft. Een open en persoonlijk verhaal hoe je als ondernemer de juiste mensen bereikt met producten/diensten waar zij blij van worden.
Josje Feller, oprichter Vrouw&Passie www.vrouwenpassie.nl

Bestel mijn boek Kies je doelgroep!

Dit boek geeft je antwoorden op de vragen die jij hebt over jouw doelgroep en hoe je kunt kiezen. Ik heb het ook over de angsten om te kiezen en vragen zoals “Wanneer je kiest moet je dan tegen de rest nee zeggen?”

Lees het verhaal over mijn strijd in het kiezen van een doelgroep en ga aan de slag met de 6 stappen in deel 5.

Bestel direct en ik stuur je het boek toe!

bestel nu

Erno:

Ik geloof dat je altijd moet kiezen.
Een keuze zorgt voor duidelijkheid.
De keuze is altijd goed.

Kies je klant en de klant kiest jou.

Wat krijg je

Veel zelfstandige ondernemers (zzp’ers) hebben problemen die terug te leiden zijn naar een onduidelijke definiëring van hun doelgroep. Dit boek helpt je een duidelijke keuze te maken voor een niche en leidt je door het hele proces van bewust worden, definiëren en kiezen.

INHOUDSOPGAVE
Deel 1: Waarom kiezen?
Deel 2: Angst om te kiezen
Deel 3: Gevolg van de keuze
Deel 4: Kies nu
Deel 5: Hulp bij jouw keuze

kjdboek-klik-kijk-erin
pdf eerste 20 pagina’s van boek Kies je doelgroep

Gedeelte uit voorwoord van Arko van Brakel:

Arko van Brakel voorwoordKies je doelgroep gaat over ondernemerschap, over marketing en over tal van andere aspecten die iedere ondernemer doormaakt. Maar bovenal laat Erno Hannink op persoonlijke wijze zien dat elke beslissing, elke keuze, elk leermoment, kortom alle aspecten die zijn ondernemerschap kleur geven, steeds kleine stappen zijn in een veel belangrijkere reis: de reis op weg naar de allerbeste versie van jezelf.
Arko van Brakel, ondernemer, inspirator, ceo van De Baak

Dit zeggen anderen over dit boek

Geloof niet wat ik er over zeg maar lees en luister wat anderen er over zeggen.

Aartjan van Erkel over Kies je doelgroepDit boek van Erno Hannink is een medicijn tegen kiespijn. Veel ZZP’ers lijden daaraan. Ik had er zelf ook jarenlang last van. ‘Durf ik te kiezen voor mijn favoriete specialisme, en te stoppen met allrounden?’ Herken je dit, kies dan eerst maar voor het lezen van dit boek. Het zou je leven wel eens kunnen veranderen. Veel succes!
Aartjan van Erkel, auteur van de bestseller Verleiden op internet en blogger op www.schrijvenvoorinternet.nl

Laura Babeliowsky Get Clients Now Kies je doelgroepMarketingdeskundigen zijn het er allemaal over eens: voor een succesvol bedrijf is het ‘wie’ belangrijker dan het ‘wat’. Dat wil zeggen dat de keuze voor een doelgroep voorop moet staan, en niet de dienst die je aanbiedt. In de praktijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan. Dat geldt in het bijzonder voor zelfstandigen, die vaak voor zichzelf beginnen vanuit het vak dat ze uitoefenen, en het moeilijk en ook eng vinden om zichzelf te beperken. Erno Hannink heeft met Kies je doelgroep uitstekend en boeiend beschreven hoe je dit proces het beste kunt doormaken en zo snel mogelijk een niche kunt vinden die bij je past. Onmisbaar voor alle zelfstandigen die meer klanten nodig hebben en meer willen verdienen. Het helpt je om echte ondernemer te worden!
Laura Babeliowsky, ondernemer Get Clients Now! www.getclientsnow.nl

rikkert-walbeek-55Een boek met een herkenbare en duidelijke businessboodschap dat leest als een spannend jongensboek. Erno beschrijft op een prettig leesbare wijze zijn zoektocht naar de ideale klant. Veel ondernemers zullen zich hierin herkennen. Op een bijzonder open manier schetst Erno de weg die vele ondernemers bewandelen tijdens hun eerste jaren. Met gaandeweg het boek een heel aantal bruikbare handvatten.
Rikkert Walbeek, SalesXeed www.salesxeed.com

Trix Vertogen PR Kies je doelgroepErno weet het weer treffend en aangenaam te verwoorden hoe je als ondernemer het heft in eigen hand kunt nemen om het type klant te kiezen waar je het allerliefst mee werkt. Hij laat zien dat je pas echt vooruit komt door keuzes te maken en helpt je daarbij de juiste stappen te zetten.
Trix Vertogen, pr- en businesscoach www.trixvertogen.nl

Martijn Aslander over Kies je doelgroep boekJe hebt de stap gewaagd, en bent ZZP’er geworden. En met frisse moed en werklust sta je te popelen op alles dat je kunt in te zetten. Maar hoe leg je dat uit aan je nieuwe potentiële klanten? Hoe focus je op de juiste niche? Erno Hannink verteld in verhaalvorm over zijn eigen lessen en inzichten, op een grappige en leerzame manier, die me in vele opzichten deed denken aan Het Doel van Eliyahu Goldratt, wat mij betreft een van de leukste managementboeken ooit. Een must read voor ZZP’ers die op deze manier een hoop moeite kunnen besparen met uitvogelen van zaken die Erno al lang geleerd heeft.
Martijn Aslander, coauteur Easycratie http://martijnaslander.nl

Bestel mijn boek Kies je doelgroep nu

Zet de eerste stap en kies voor dit boek. Lees het boek en kies jouw doelgroep zodat jij de ideale klant gaat aantrekken en meer kunt vragen voor je diensten of producten.

Je betaalt maar € 19,95 (incl BTW) voor jouw eerste stap naar een duidelijke keuze voor jouw klant.

Bestel direct en ik stuur je het boek toe!

bestel nu

Betalen kan veilig en snel via factuur, PayPal of Ideal.

“Ik heb je boek in één keer uitgelezen. Wauw! Dankjewel voor zoveel herkenning, inzicht en goede tips om zelf mee verder te gaan.”
Petra Wiebenga via Twitter.

“Ik kreeg je boek gisteren toegezonden en één dag later is het al uit. “Kies je doelgroep” .. geen techniciteit, geen zweverige beweringen, een down-to-earth benadering, soms wat overbodige beschrijvende details die ruiken naar bladvulling, maar dat is je vergeven. Het maakt tegelijk ook waar dat je verhaal een heel menselijk gelaat krijgt en dus een authentieke waarde omhelst. Ik wou je via deze weg van harte bedanken voor de ervaring die je met anderen wou delen door dit boek uit te geven.”
Hartelijke groet vanuit Vlaanderen. Dimitri Stuer