Online Resultaat Case Study 20 – Gwendoline Teske

In deze video een analyse van Webshop Academie van Gwen Teske.
Wat doet zij goed en wat kan nog beter. Waar kan zij optimaliseren voor meer resultaat.

Gwendoline of Gwen heeft een mooie duidelijke focus op webshop eigenaren. Ze helpt ondernemers die een webshop hebben aan meer resultaat. Dat webshop beter gevonden wordt, een betere conversie en meer omzet oplevert.

Veel webshop eigenaren hebben een mooie webshop met producten maar verkopen te weinig. Dat is waar Gwen bij helpt.

In de video laat ik de trechter zien en hoe ze vooral Challenges gebruikt om opt ins te krijgen. Op Facebook adverteert ze de start van de challenge. De challenge wordt ondersteunt met een Facebook groep. Bekijk de video en leer hoe ze dat gebruikt om klanten te krijgen en de rol die email hier in speelt.

Links die ik noem in mijn Case Study:

Website Webshop Academie

Verbind met Gwen op LinkedIn
Volg de Webshop Academie op Twitter
Persoonlijk profiel van Gwen op Facebook
Webshop Academie op Facebook
Beluister ook mijn Podcast aflevering met Gwen over het succesvol lanceren van je bedrijf/webshop

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Of…
Wil jij een analyse van hoe jij online meer resultaat boekt voor jouw bedrijf – http://onlineresultaatanalyse.nl – de analyse van jouw online resultaat.

Ontvang deze E-mail succes mindmap en checklists

e-mail lijst checklist

Lees ook het artikel Meer klanten met de tool die weinig mensen goed gebruiken.

"Disclosure of Material Connection: Some of the links in the post above are "affiliate links." This means if you click on the link and purchase the item, I will receive an affiliate commission. Regardless, I only recommend products or services I use personally and believe will add value to my readers. I am disclosing this in accordance with the Federal Trade Commission`s 16 CFR, Part 255: "Guides Concerning the Use of Endorsements and Testimonials in Advertising."

Geef jouw mening

*