Direct in contact met jou – hoe moeilijk is dat? – Erno Hannink

Door Erno Hannink | Podcast

jun 08

In deze aflevering deel ik met jou hoe je ervoor zorgt dat mensen gemakkelijk contact met je op kunnen nemen.

 

Episode 116

Show Notes

Je hier met mij verbinden:

Opvallende uitspraken:

  • Waarom is het bezoeken van een website zo moeilijk?
  • Er zijn veel bedrijven die contact opnemen te moeilijk maken.
  • De aflevering met Femke.
  • Probeer eens What’s Help.
  • Als er teveel aanvragen komen, kun je het altijd weer uitzetten.
  • Je komt zo in contact met potentiële nieuwe klanten.

Vergeet niet te abonneren op de Erno Hannink Show via iTunes, Stitcher of SoundCloud.

Kun je mij een groot plezier doen zodat meer ondernemers deze podcast kunnen vinden? Geef deze podcast jouw eerlijke beoordeling en recensie. Dit helpt mij enorm om deze podcast te verspreiden. Dank je wel hiervoor. Stuur me een korte e-mail om mij te laten weten dat je dit gedaan hebt en ik stuur je een verrassing.

Je kunt mij bereiken op podcast@ernohannink.nl Ik hoor graag van jou.

Wil je weten hoe jij ook meer klanten krijgt met online?

Hoe je met internet sneller jouw grootse doel bereikt?

Vraag dan nu de Online Zichtbaar Analyse aan.

Bedoeld voor ondernemers die in de B2B omgeving werken met grootse plannen.

In een korte analyse snel zicht op wat je online wilt verbeteren voor me

Bewaren

Bewaren

About the Author

Ik help zelfstandige professionals (ZP-ers) internet slim te gebruiken zodat ze meer klanten krijgen. Klanten aantrekken is de sleutel. Mentor, auteur en spreker over Klanten Aantrekken. Auteur van het boek Laat de klant naar jou komen en Kies je doelgroep. Initiator van verschillende evenementen als SOBCon Europe, SMC Netherlands, SMC Amsterdam, WordCamp Netherlands, Social Media Event. Balans in ondernemerschap en familie is belangrijk. Getrouwd met Monique en vader van onze zoon en dochter. Oprichter van Hannink Online Media (een netwerk bedrijf). Meer over Erno op de Over mij pagina

Leave a Comment:

Leave a Comment: