Vetrouw op het onderbuikgevoel – gekke pizzaman van Chicago Ramon de Leon #leweb

Wil je leren over passie en enthousiasme over je bedrijf waarmee je klanten aantrekt? Volg Ramon de Leon van Domino Pizza in Chicago (@ramon_deleon).

Gisteren kwam ik Ramon tegen na de lunch en we hebben onder andere gesproken over SMC Chicago en SMC Amsterdam. We spraken over passie, durf, Liz Strauss, pizza.

Ramon maakte een korte film van ons samen en een foto. Ik kon natuurlijk niet achterblijven.

De video die ik van Ramon maakte:

Vandaag, de 3de dag van Le Web, stond Ramon de Lemon, eigenaar van 6 Domino pizzawinkels in Chicago, voor corporate social media. Hij gaf daar een presentatie vol met passie, vuur, enthousiasme.
Ramon de Leon Le Web - Trusting your instinct

Geniet van de man die de klanten helpt en daarbij gebruikt maakt van foto’s, video’s, Facebook, Twitter. Het draait niet om social media, het draait om de klant, dienstverlenening en social media gebruik je om de wereld er over te vertellen.

Ontvang deze E-mail succes mindmap en checklists

e-mail lijst checklist

Lees ook het artikel Meer klanten met de tool die weinig mensen goed gebruiken.

"Disclosure of Material Connection: Some of the links in the post above are "affiliate links." This means if you click on the link and purchase the item, I will receive an affiliate commission. Regardless, I only recommend products or services I use personally and believe will add value to my readers. I am disclosing this in accordance with the Federal Trade Commission`s 16 CFR, Part 255: "Guides Concerning the Use of Endorsements and Testimonials in Advertising."

Trackbacks

  1. […] Social Media Track on Day 3 was a great success with a full audience for most of the talks. Ramon de Leon gave his own inspiration to the audience with his talk about giving your customers “WOW”; social media is a tool that he uses to do just […]

Geef jouw mening

*