Vetrouw op het onderbuikgevoel – gekke pizzaman van Chicago Ramon de Leon #leweb

Door Erno Hannink | 03 - Aandacht voor je bedrijf

dec 09

Wil je leren over passie en enthousiasme over je bedrijf waarmee je klanten aantrekt? Volg Ramon de Leon van Domino Pizza in Chicago (@ramon_deleon).

Gisteren kwam ik Ramon tegen na de lunch en we hebben onder andere gesproken over SMC Chicago en SMC Amsterdam. We spraken over passie, durf, Liz Strauss, pizza.

Ramon maakte een korte film van ons samen en een foto. Ik kon natuurlijk niet achterblijven.

De video die ik van Ramon maakte:

Vandaag, de 3de dag van Le Web, stond Ramon de Lemon, eigenaar van 6 Domino pizzawinkels in Chicago, voor corporate social media. Hij gaf daar een presentatie vol met passie, vuur, enthousiasme.
Ramon de Leon Le Web - Trusting your instinct

Geniet van de man die de klanten helpt en daarbij gebruikt maakt van foto’s, video’s, Facebook, Twitter. Het draait niet om social media, het draait om de klant, dienstverlenening en social media gebruik je om de wereld er over te vertellen.

About the Author

Ik help zelfstandige professionals (ZP-ers) internet slim te gebruiken zodat ze meer klanten krijgen. Klanten aantrekken is de sleutel. Mentor, auteur en spreker over Klanten Aantrekken. Auteur van het boek Laat de klant naar jou komen en Kies je doelgroep. Initiator van verschillende evenementen als SOBCon Europe, SMC Netherlands, SMC Amsterdam, WordCamp Netherlands, Social Media Event. Balans in ondernemerschap en familie is belangrijk. Getrouwd met Monique en vader van onze zoon en dochter. Oprichter van Hannink Online Media (een netwerk bedrijf). Meer over Erno op de Over mij pagina

Leave a Comment:

(1) reactie

[…] Social Media Track on Day 3 was a great success with a full audience for most of the talks. Ramon de Leon gave his own inspiration to the audience with his talk about giving your customers “WOW”; social media is a tool that he uses to do just […]

Reply
Add Your Reply

Leave a Comment: