[vlog] Tonny Loorbach Online Resultaat Case Study

In deze video een analyse van Internet Marketing Universiteit en Tonny Loorbach. Hij is online ondernemer sinds 2010.

Tonny heeft het afgelopen jaar vol ingezet op promotie via Facebook.
Hierdoor is zijn business in 2016 gegroeid:
– van 20.000 naar 38.500 Likes op Facebook
– met 17.000 abonnees in zijn e-maillijst
– en van 500k naar € 1 miljoen omzet.

Tonny verkoopt vooral de dienst om een website op te zetten en om een community op te zetten.

Tonny gebruikt Facebook ads om webinars te promoten en verkoopt in het webinar. Ook heeft hij 2 van zijn e-books gepromoot via Facebook advertenties en Instagram.

Links die ik noem in mijn Case Study:

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Of…
Wil jij een analyse van hoe jij online meer resultaat boekt voor jouw bedrijf – http://onlineresultaatanalyse.nl – de analyse van jouw online resultaat.

Ontvang deze E-mail succes mindmap en checklists

e-mail lijst checklist

Lees ook het artikel Meer klanten met de tool die weinig mensen goed gebruiken.

"Disclosure of Material Connection: Some of the links in the post above are "affiliate links." This means if you click on the link and purchase the item, I will receive an affiliate commission. Regardless, I only recommend products or services I use personally and believe will add value to my readers. I am disclosing this in accordance with the Federal Trade Commission`s 16 CFR, Part 255: "Guides Concerning the Use of Endorsements and Testimonials in Advertising."

Geef jouw mening

*

Meer klanten met de tool die bijna niemand goed gebruikt

Gratis checklist: meer klanten via e-mail

x