Meer succes voor jouw bedrijf en jezelf met de combinatie Hyperspecialisatie én Hyperfocus.
Na de focus op één klant, de doelklant, nu de stap naar de focus op één ding.
Hyperspecialisatie en Hyperfocus, de combinatie voor succes.
Tijdens de workshop Rockefeller Habits waar ik kennis maakte met hyperspecialisatie kwam ik ook in aanraking met hyperfocus.
Verne Harnish zei tijdens de workshop, geef mij de agenda van de leider en ik zie waar de echte focus van de organisatie ligt.
Wanneer je een echte focus hebt dan is het grootste deel van je agenda daarmee gevuld.
Tijdens een ander evenement kreeg ik recent het boek “1 ding” van Gary Keller. Dit boek las ik uit in een paar dagen. Graag deel ik de belangrijkste punten van dit boek met je. Het boek sluit helemaal aan op het handboek hyperspecialisatie en gaat over hyperfocus.
De drie interessante onderdelen in het boek in drie artikelen:
1. Multitasken, alles is even belangrijk, evenwichtig leven en meer leugens
2. De focusvraag en de succesgewoonte voor productiviteit
3. Leef met doel, prioriteit en productiviteit en krijg uitzonderlijke resultaten
Deze serie van drie artikelen neemt je mee in de kernpunten van het boek ‘1 ding’. De weg naar groot denken, uitzonderlijke resultaten en gelukkig zijn.
Dit boek is een must voor iedereen die op zoek is naar succes, naar geluk en naar uitzonderlijke resultaten.
Koop het, lees het en gebruik de tips.
Mijn boek staat al vol met aantekeningen.
1 ding van Gary Keller via managementboek.nl (aff)
The One thing – via Amazon.co.uk (aff)
Bezoek ook de site http://www.the1thing.com/
3 reacties
Reacties zijn gesloten.