Waar het allemaal om draait: 1 ding

Meer succes voor jouw bedrijf en jezelf met de combinatie Hyperspecialisatie én Hyperfocus.

Na de focus op één klant, de doelklant, nu de stap naar de focus op één ding.
Hyperspecialisatie en Hyperfocus, de combinatie voor succes.

Tijdens de workshop Rockefeller Habits waar ik kennis maakte met hyperspecialisatie kwam ik ook in aanraking met hyperfocus.
Verne Harnish zei tijdens de workshop, geef mij de agenda van de leider en ik zie waar de echte focus van de organisatie ligt.

Wanneer je een echte focus hebt dan is het grootste deel van je agenda daarmee gevuld.

1 ding Gary Keller HyperfocusTijdens een ander evenement kreeg ik recent het boek “1 ding” van Gary Keller. Dit boek las ik uit in een paar dagen. Graag deel ik de belangrijkste punten van dit boek met je. Het boek sluit helemaal aan op het handboek hyperspecialisatie en gaat over hyperfocus.

De drie interessante onderdelen in het boek in drie artikelen:

1. Multitasken, alles is even belangrijk, evenwichtig leven en meer leugens
2. De focusvraag en de succesgewoonte voor productiviteit
3. Leef met doel, prioriteit en productiviteit en krijg uitzonderlijke resultaten

Deze serie van drie artikelen neemt je mee in de kernpunten van het boek ‘1 ding’. De weg naar groot denken, uitzonderlijke resultaten en gelukkig zijn.

Dit boek is een must voor iedereen die op zoek is naar succes, naar geluk en naar uitzonderlijke resultaten.

Koop het, lees het en gebruik de tips.
Mijn boek staat al vol met aantekeningen.

1 ding van Gary Keller via managementboek.nl (aff)

The One thing – via Amazon.co.uk (aff)

Bezoek ook de site http://www.the1thing.com/

Ontvang deze E-mail succes mindmap en checklists

e-mail lijst checklist

Lees ook het artikel Meer klanten met de tool die weinig mensen goed gebruiken.

"Disclosure of Material Connection: Some of the links in the post above are "affiliate links." This means if you click on the link and purchase the item, I will receive an affiliate commission. Regardless, I only recommend products or services I use personally and believe will add value to my readers. I am disclosing this in accordance with the Federal Trade Commission`s 16 CFR, Part 255: "Guides Concerning the Use of Endorsements and Testimonials in Advertising."

Geef jouw mening

*

Meer klanten met de tool die bijna niemand goed gebruikt

Gratis checklist: meer klanten via e-mail

x