Vrijdag 7 november was de tweede professionaliseringsdag voor de ondernemende coach. Een evenement waar je als coach veel leert en kennis maakt.
Dit keer eens niet op je vakgebied als coach maar om te groeien als ondernemer. Belangrijk als je meer mensen wilt helpen met jouw coaching.
Joseph Oubelkas (@oubelkas) auteur van “400 brieven van mijn moeder” en zijn nieuwste boek “Gezondheid, Liefde en Vrijheid” trapte de dag af met zijn verhaal.
Zijn presentatie was goed en vol met emotie. Perfect voor deze dag en de deelnemers.
Dit was ook te zien in de rijen die na de presentatie zijn boeken kocht met een persoonlijke notitie van Joseph.
Bekijk de video van een presentatie van Joseph tijdens een ander evenement:
Na de keynote van Joseph zat de dag vol met workshops en speedcoaching sessies. Je kon onder andere leren over Facebookmarketing met Anne Raaymakers, Martijn Meima over Intuïtieve marketing, zakelijk vrienden maken – Jolanda Wicherson, Hyperspecialisatie met Erno Hannink en veel meer.
Later op dag deelde Nienke de 10 dingen die succesvolle coaches wel doen. Jacqueline Moleman heeft deze punten opgeschreven, waar ik weer een foto van maakte en deel ze nu hier 🙂
Deze punten komen uit het onderzoek van Nienke Lokhorst (@nienkelokhorst) van Coachloper.
Je hebt deze professionaliseringsdag gemist? Blokkeer dan 17 april 2015 in je agenda voor de volgende professionaliseringsdag voor de ondernemende coach. Ontmoet als coach en leer als ondernemer, investeer in jezelf en je bedrijf.
Wat is volgens jou het belangrijkste om te doen om een succesvolle coach te worden?
Schrijf het hieronder in de reacties.
Foto credit: Ashraful Kadir
Erno is een businesscoach die je helpt met beslissingen nemen, maar je ook uit je tunnelvisie haalt en je een breder perspectief laat zien. Een gesprek met Erno leidt altijd tot scherpe, nieuwe inzichten. Wil je brandjes blijven blussen of ga je doen wat het belangrijkste is voor je bedrijf? Erno houdt je bij de les, loodst je door de prioriteiten en helpt je om stap voor stap de juiste beslissingen te nemen om een gezonde groeimotor te bouwen, zodat de onderneming vanzelf loopt met je team, de juiste klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee hij klanten helpt: – Beslis hulp nu – Betere beslissingen actie groep – Focus en stok achter de deur. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.
Eenvoudige videomarketing met deze 7 handvatten
Ik vind social media helemaal niet leuk