Succesvolle lancering door Facebook advertenties – Gwendoline Teske

Door Erno Hannink | Podcast

mrt 02

In deze aflevering het interview met Gwendoline Teske de webwinkel specialist.
Gwendoline is eigenaar van de Webshop Academy en helpt jou en webwinkel groeien. Ze volgt alle ontwikkelingen op gebied van (neuro)marketing op de voet en vertaalt dit naar praktische adviezen en nuchtere, goed te implementeren stappenplannen, waardoor je met gerichte focus niet alleen meer tijd overhoudt om nieuwe klanten te vinden, maar ook om klanten aan je webwinkel te binden.  

Shownotes

Je kunt haar bereiken via:

Website 
Instagram
LinkedIn
Twitter
Facebook pagina en haar profiel

Kijk ook eens hier:

  • https://nl.pinterest.com/WebshopAcademy/

Dit zijn een aantal quotes uit het gesprek:

  • Ik ben eigenaar van een academie waarin ik webshops weer op het goede pas breng, genaamd http://www.webshop-academy.nl/. Veel webshops blijven vaak hangen in hun dagelijkse sleur , hun ”niks” en dan help ik hun weer op het pad naar vooruitgang te leiden.
  • Ik doe dit door een grondige analyse te maken van het bedrijf, het zijn meestal retailers. Ik kijk naar hoe zij zich profileren op hun markt en hun ze hun producten via de webshop neerzetten. Vaak is dit nog niet goed genoeg. Ik breng hier dan een lijn in hoe ze via een verbeterde webshop naar meer klanten en een hogere omzet kunnen gaan.
  • De gemiddelde webshop draait nog geen 10.000 omzet per jaar. Ongeveer 10% van de 100.000 aanwezige webshops doet het nu goed. Hieronder zit een laag die gewoon niet genoeg omzetten, waar toch heel veel in potentie goede webwinkels bij zitten. Het probleem ligt vaak bij de passie. Deze mensen hebben ontzettend veel passie voor hun vak maar hebben weinig ondernemerskennis en weten niet goed hoe ze een bedrijf moeten runnen. Dan loop je heel snel vast.
  • Recent heb ik een gratis 5-daagse over klanten trekken via internet gegeven. Via deze 5-daagse krijgen deelnemers 5 dagen lang elke dag een les over hoe ze klanten aantrekken kunnen vergemakkelijken. Je leert hoe je de aandacht trekt en hoe mensen op je links klikken. Het idee kwam eigenlijk vanuit de Facebook ads, waar ik helemaal gek van werd. Ik dacht, dat moet anders kunnen.
  • Toch heb ik uit die Facebook ads ook mijn inspiratie gehaald. Veel bedrijven weten niet wat ze op hun Facebook moeten plaatsen. Veel mensen kijken op Facebook om vermaakt te worden. Ik ontdekte toen dat je via je eigen advertenties mensen ook moet vermaken, zo trek je hun aandacht.
  • Ga veel meer teksten schrijven en laat je veel meer zien. Gebruik social media en filpmjes. Ook nieuwsbrieven helpen. Wees dagelijks zichtbaar en zorg ervoor dat je blijft plakken in de hoofden van mensen.

Vergeet niet te abonneren op de Erno Hannink Show via iTunes, Stitcher of SoundCloud.

Kun je mij een groot plezier doen zodat meer ondernemers deze podcast kunnen vinden? Geef deze podcast jouw eerlijke beoordeling en recensie. Dit helpt mij enorm om deze podcast te verspreiden. Dank je wel hiervoor. Stuur me een korte e-mail om mij te laten weten dat je dit gedaan hebt en ik stuur je een verrassing.

Je kunt mij bereiken op podcast@ernohannink.nl Ik hoor graag van jou.

Follow

About the Author

Er komen constant moeilijke beslissingen op je af. Je wordt continu in de onderneming gezogen. Je hebt weinig mensen die echt met je kunnen sparren en snappen hoeveel bordjes je als ondernemer probeert draaiende te houden. Erno houdt je bij de les, ik loods je door de prioriteiten en help je stap voor stap om de juiste beslissingen te nemen om uiteindelijke een gezonde groeimotor te bouwen zodat je bedrijf vanzelf loopt. Ik breng ervaring mee van meer dan 1000 klanten die exact met dezelfde vragen zitten. De ondernemers die ik help met lastige beslissingen, bouwen een duurzaam bedrijf, voor het team, de klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee ik klanten help: – De juiste klanten aantrekkenNieuw product en snelStok achter de deur Lees meer over zijn diensten. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.

Comments are closed