Rohit Bhargava is de manager van het interactieve marketing team bij Ogilvy Public Relations Worldwide en is de oprichter van het 360 Digital Influence team bij Ogilvy.
Verschillende blog stijlen geven andere reacties van lezers. De ene stijl geeft veel reacties maar is lastig te schrijven. De andere stijl is snel te realiseren maar geeft weinig links of reacties van je lezers. Bhargava heeft een overzicht gemaakt van 25 stijlen die je kunt hanteren in je blog. Daarbij een maxImaal aantal artikelen dat je er per week aan kunt besteden zonder dat het je blog oninteressant maakt voor de lezers.
De presentatie The 25 Basic Styles of Blogging … And When To Use Each One
In de lijst hieronder zie je allereerst het maximaal aantal keren dat de stijl gebruikt kan worden zonder dat het een negatieve effect heeft op je blog. Dan volgt de naam van de stijl. De tweede rating geeft een indicatie over hoe waarschijnlijk het is dat deze stijl zorgt voor links en reacties (1 is laag, 5 is hoog). De derde rating geeft aan hoeveel moeite en originele gedachten nodig zijn om een artikel in deze stijl te schrijven (Easy, Medium, of Hard).
De stijlen:
Het is een indicatie hiermee kun je voorkomen dat er 1 stijl teveel wordt gebruikt in je blog.
Voor de omschrijving van de stijl en voorbeelden zie de presentatie.
Bron: The 25 Basic Styles of Blogging … And When To Use Each One
Erno is een businesscoach die je helpt met beslissingen nemen, maar je ook uit je tunnelvisie haalt en je een breder perspectief laat zien. Een gesprek met Erno leidt altijd tot scherpe, nieuwe inzichten. Wil je brandjes blijven blussen of ga je doen wat het belangrijkste is voor je bedrijf? Erno houdt je bij de les, loodst je door de prioriteiten en helpt je om stap voor stap de juiste beslissingen te nemen om een gezonde groeimotor te bouwen, zodat de onderneming vanzelf loopt met je team, de juiste klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee hij klanten helpt: – Beslis hulp nu – Betere beslissingen actie groep – Focus en stok achter de deur. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.