Zo krijg je meer contacten voor meer impact

Je hebt een keuze gemaakt om op een andere manier klanten te helpen. Op dit moment krijg je nog veel aanvragen uit je bestaande netwerk. Dat levert veel omzet op, maar het draagt veel te weinig bij aan de impact die je wilt hebben. Hoe krijg je meer waardevolle contacten in de nieuwe omgeving? Duidelijkheid… Lees verder Zo krijg je meer contacten voor meer impact

Eenvoudige videomarketing met deze 7 handvatten

Dit is wat ik leerde uit het boek Videomarketing van Elisabeth Griffioen. Er zijn drie scripts in haar boek die ik ga toepassen de komende tijd. Ze zijn kort en krachtig en door Elisabeth heb ik het gevoel gekregen dat het mij ook gaat lukken ze succesvol toe te passen. Opmerking vooraf: dit boek kreeg… Lees verder Eenvoudige videomarketing met deze 7 handvatten

Ik vind social media helemaal niet leuk

“Ik vind social media helemaal niet leuk”, vertelde ze. Ze had workshops en challenges gevolgd en volgt veel experts op het gebied van social media. Zo kreeg ze allerlei adviezen over wat er in een post van Instagram moet, hoe vaak het keywoord moet terugkomen in je LinkedIn samenvatting (9x?). Hoe vaak je moet posten.… Lees verder Ik vind social media helemaal niet leuk

6 tips voor ondernemen die ik leerde van het hardlopen

Ik vind het belangrijk en leuk om aan sport te doen naast het ondernemen. Mijn favoriete sport op dit moment is hardlopen. En dat heeft een reden. Sport zorgt er bij mij voor dat ik meer energie heb en tegelijk fysiek moe wordt. Meer energie, vooral in mijn hoofd. Meer inspiratie. Meer doorzettingsvermogen. Meer zin.… Lees verder 6 tips voor ondernemen die ik leerde van het hardlopen

De worsteling van iedere week content maken voor je abonnees

Jij hebt kennis en expertise. Jij hebt verstand van jouw onderwerp. Hier help je jouw klant mee. Dat kost je geen moeite. Op de één of andere manier kost het je wel moeite om iedere week een e-mail te maken voor je abonnees. Of een artikel in je blog. Iedere week brengt dat een bepaalde… Lees verder De worsteling van iedere week content maken voor je abonnees

Wat SEO bureaus je niet vertellen en de tip hoe je wel scoort

SEO. Waarschijnlijk weet je het wel, maar voor de volledigheid leg ik het kort uit. SEO staat voor Search Engine Optimization. De optimalisatie van jouw website voor de zoekmachine. Er is veel te veel focus op optimalisatie voor de zoekmachine. De technische kant van dit deel. Ik snap wel waarom. Er wordt heel veel over… Lees verder Wat SEO bureaus je niet vertellen en de tip hoe je wel scoort