Door continu te vernieuwen word ik nooit echt goed

In de afgelopen mastermind meeting kreeg ik een emotionele oplawaai die nog lang zijn effect had. Tijdens de sessie zelf had ik het nog niet eens zo door hoe duidelijk dit aankwam. Het deed de mastermindgroep pijn om te zien dat ik niet het resultaat had behaald dat ik verdiende, terwijl ze het mij zo… Lees verder Door continu te vernieuwen word ik nooit echt goed

Waarom klanten online niet naar jou luisteren en hoe dan wel

De telefoon gaat. Ze heeft een vraag over Facebook, “Kan ik deze nu stellen?” “Kom maar op!”, zeg ik. “Wat moet ik doen om mijn persoonlijke pagina niet zichtbaar te maken voor de bezoekers van mijn zakelijke pagina?” Ik check nog even bij haar, “Bedoel je een persoonlijk profiel of een pagina?” Ze snapt mijn vraag… Lees verder Waarom klanten online niet naar jou luisteren en hoe dan wel

Start met Wie zodat je sneller jouw doelklant aantrekt

Tijdens ons gesprek zei hij plotseling: “Ik weet niet hoe ik voldoende opdrachten krijg voor het werk dat ik het liefste doe.” Hij heeft al heel wat klanten geholpen. Allerlei bedrijven, organisaties en personen. Voor de meeste klanten was er een soort maatwerk oplossing gemaakt. De trainingen die hij gaf waren onderverdeeld in 3 onderwerpen.… Lees verder Start met Wie zodat je sneller jouw doelklant aantrekt

Waarom je beter online zichtbaar wordt als je minder doet

Eind 2015 dacht ik opnieuw na over het gebruik van video. Met de doorbraak van live video zoals Periscope en de manier waarop Facebook Live propageerde, voelde ik een drang om iets serieus met video te gaan doen. Ik had eerder geëxperimenteerd met Periscope, maar werd er niet heel gelukkig van. Voor een deel had… Lees verder Waarom je beter online zichtbaar wordt als je minder doet

Hoe ik meer klanten krijg met experimenteren en piketpaaltjes

In een rustig tempo fietste ik op zondagochtend rond 11.00 uur naar de D’Run, de Doetinchem run. Een hardloopwedstrijd met 2 verschillende afstanden. De 10 km om 12.00 uur en de 5 km color run om 13.30 uur. Ik had geen zin in al die kleuren in mijn ogen en koos voor de 10 kilometer.… Lees verder Hoe ik meer klanten krijg met experimenteren en piketpaaltjes

Heb jij een snoepwinkel website waarmee je geen klanten krijgt? Gebruik dan deze vragen

Het liefst ga ik helemaal niet naar een kledingwinkel, maar mijn kleren kunnen echt niet meer, zegt mijn vrouw. Dus ik liep de kledingwinkel binnen en zocht tussen de polo’s en de shorts. De verkoper had mij zien binnenkomen en vroeg: “Kan ik u ergens mee helpen?” waarop ik snel reageerde met: “Nee, dank u… Lees verder Heb jij een snoepwinkel website waarmee je geen klanten krijgt? Gebruik dan deze vragen