Acquisitie – Jan-Willem Seip 1/3

Door Erno Hannink | Podcast

nov 10

In deze aflevering van de Erno Hannink Show een interview met Jan-Willem Seip over Acquisitie.

Jan-Willem Seip (1968) is Oefenmeester in Klantcontact. Zijn motto is ‘Verkopen is mensenwerk’. Hij verzorgt workshops, trainingen, presentaties en lezingen op het gebied van commercie en communicatie. Jan-Willem is auteur van elf boeken en meer dan tweehonderd artikelen. Hij is als examinator verbonden aan NIMA voor het Nima Sales A-examen.

jan willem seip acquisitie

Episode 74: Acquisitie

Show notes

Je kunt met Jan-Willem verbinden op:

Website www.vendicum.nl en salesvlog.nl

Opvallende uitspraken in dit interview:

  • Verkopen is mensen werk, bedrijven doen geen zaken met bedrijven maar mensen doen zaken met mensen.
  • Verkopen blijft altijd persoonlijk
  • Acquisitie is een onderdeel van verkopen. Het is het verwerven van nieuwe opdrachten, wat je kunt opsplitsen in warm en koud.
  • De angst om afgewezen te worden speelt hierin een grote rol, je kunt een keer worden afgewezen. Onthoud dat men ook gewoon tevreden kan zijn over de huidige situatie.
  • Het afleveren van goed werk staat altijd centraal.
  • Het vragen van 2 nieuwe klanten bij je bestaande klant helpt ook erg.
  • Wees vindbaar op het internet door je eigen persoonlijkheid te creëren.

Je kunt mij bereiken op podcast@ernohannink.nl Ik hoor graag van jou.

Follow

About the Author

Er komen constant moeilijke beslissingen op je af. Je wordt continu in de onderneming gezogen. Je hebt weinig mensen die echt met je kunnen sparren en snappen hoeveel bordjes je als ondernemer probeert draaiende te houden. Erno houdt je bij de les, ik loods je door de prioriteiten en help je stap voor stap om de juiste beslissingen te nemen om uiteindelijke een gezonde groeimotor te bouwen zodat je bedrijf vanzelf loopt. Ik breng ervaring mee van meer dan 1000 klanten die exact met dezelfde vragen zitten. De ondernemers die ik help met lastige beslissingen, bouwen een duurzaam bedrijf, voor het team, de klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee ik klanten help: – De juiste klanten aantrekkenNieuw product en snelStok achter de deur Lees meer over zijn diensten. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.

Comments are closed