Hoger in Google en zoekmachine optimalisatie – Romano Groenewoud 1/2

Vandaag het gesprek met Romano Groenewoud van SEOgeek.

 

 

 

Romano leeft, eet, drinkt, slaapt en ademt zoekmachine optimalisatie.

Daarnaast trekt hij als digitale nomade Zuidoost-Azië door om conferenties bij te wonen, te netwerken en kosten te drukken.

Door deze twee passies te combineren kan Romano de meest cutting edge SEO campagne aanbieden

die ondernemers helpt meer klanten te behalen via Google voor de scherpst mogelijke prijs.

 

Let op aan het einde van deze aflevering een mooi kado van Romano speciaal voor jou, een gratis audit van je site en een kosteloos consult. Blijf luisteren.

 

Veel plezier met de inzichten van Romano .

Lees verder…

#ORCS35 Crown Consulting

In deze video een analyse van de website van Crown Consulting. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld het terugbrengen van het verwijderen van de slider en het verbeteren van de CTA’s.

https://www.youtube.com/watch?v=–pPjRSV45E&feature=youtu.be

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:

Hoe zij branden invullen
Call to Action(s) en de slider
De 24/7 bereikbaarheid
Hoe zij leads selecteren

Waarom meer content de kwaliteit kan verhogen
De sprekende en goede testimonials

Website: Crownconsulting.com

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Of…

Wil jij een analyse van hoe jij online meer resultaat boekt voor jouw bedrijf – http://onlineresultaatanalyse.nl – de analyse van jouw online resultaat.

Meer verkeer naar je website met WhatsApp verzendlijsten – Patrick Kicken

Vandaag het gesprek met Patrick Kicken. Patrick Kicken ken ik natuurlijk van de radio, eerst vooral 3FM en later Radio Veronica In 1998 begon hij als een van de eersten in Nederland met een website met grappige filmpjes en linkjes, www.kicken.com. Later was hij actief met podcasts met grappig bedoelde filmpjes en geluidsfragmenten. HDaarnaast heeft […]

Read more…

#ORCS34 Gort Coaching

In deze video een analyse van de website van Gort Coaching Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld het terugbrengen van het aantal CTA’s. Gebruik de elementen die […]

Read more…

Social selling, afwijzing hoort er ook bij – Kristina J-S – Growth Hacking

Vandaag het gesprek met Kristina J-S. Kristina zegt: “I AM. Success Afficionista. Profit Addict. Winner and Champion.” Kristina is a personal and business growth enthusiast. She is an advocate of visualising, sharing and growing ideas in an infinite collaborative space. She works with skeptics, neurotics and overthinkers. Everywhere. She inspires you to grow. She helps […]

Read more…

#ORCS 33 Dutch.com

In deze video een analyse van de website van Dutch.com. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld het terugbrengen van het aantal CTA’s of de silder op de […]

Read more…

Waarom kiest de klant voor jou? De belangrijkste usability vraag – Karl Gilis

Karl Gilis

Vandaag het gesprek met Karl Gilis. PPC Hero zet Karl op de 3de plaats in hun wereldwijde rangschikking van meest invloedrijke usability en conversie optimalisatie specialisten. Karl is de G in AGConsult, een Belgisch bedrijf gespecialiseerd in gebruikersonderzoek, informatie-architectuur, conversie optimalisatie en digitale groei. Sinds 2001 maakt hij websites succesvoller op basis van onderzoek en […]

Read more…

#ORCS 32 Altuïtion.nl

In deze video een analyse van de website van Altuïtion, Engagement Engineers. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld het verbeteren van de homepage of het proces achter […]

Read more…

Minder verkopers, meer online marketing – Hans Molenaar

Vandaag het gesprek met Hans Molenaar. Hans Molenaar is directeur Beeckestijn Business School, het instituut in Nederland op het gebied van digitale marketing en customer management. Daarnaast is hij als ondernemer actief in recreatieparken en een tweetal startups. Hij is tevens voorzitter van de PIM Marketing Literatuurprijs. In het verleden heeft hij zowel voor grote […]

Read more…

Beeckestijn Business School online resultaat case study #ORCS31

In deze video een analyse van de website van Beeckestijn Business School. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld het verbeteren van de homepag of de wijze waarop […]

Read more…