Category Archives for "Content Marketing Case Studies"

feb 19

Debatrix – mooie e-maillijst #SFCS 42

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

In deze video een analyse van de social funnel van de Batrix. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld over het gebruik van testimonials op de website.

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:
Verder lezen

jan 29

Digitale Slagkracht de Social Funnel Van Ons #SFCS 41

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

In deze video een analyse van de social funnel van Van Ons. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld over de mooie funnel op de website.

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:
Verder lezen

jan 08

#ORCS 40 Ludens Talentontwikkeling

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

In deze video een analyse van de social funnel van Ludens Talentontwikkeling. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld over de onduidelijke oproep tot actie op de homepage.

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:

Website

  • de actie op de homepage
  • de slider (alweer)
  • het vele gebruik van ‘ons’
  • de 3 diensten en de verkooppagina
  • de goede case studies
  • de blog
  • het ontbreken van beoordelingen
  • hoe ze hun lijst opbouwen

Social Media

  • ze gebruiken Twitter en Facebook, beiden erg matig

 

Website: www.ludenstraining.nl

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Of…

Wil jij een analyse van hoe jij online meer resultaat boekt voor jouw bedrijf – http://onlineresultaatanalyse.nl – de analyse van jouw online resultaat.

dec 04

Notariskantoor Timmers #ORCS 37

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

In deze video een analyse van de social funnel van Notariskantoor Timmers. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld over het gebruik van actieve taal op de knoppen.

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:

Website

  • bolletje bij nieuws – ongelezen berichten. Voelt als urgentie om deze te lezen.
  • menu op 2 regels – 1 regel is beter o.a. nieuws en colums samenvoegen, Tradepark vreemde eend,
  • Particulier / zakelijk duidelijk in het menu maar meer naar voren
  • Lezing belangrijk in het menu
  • Actieve taal op de knoppen
  • 2 grote afbeeldingen – Particulier  / zakelijk
  • 3 blokken terug brengen naar 2
  • Foto’s van collega’s – lekker persoonlijk
  • Bel mij terug. Slim
  • Aangesloten bij in footer met logo’s – vertrouwen
  • copyright 2015 in de footer?
  • mis succesverhalen van klanten
  • Geen lijst opbouw – of toch wel?
  • Lezing – aanmeldformulier – meer conversie, data bijhouden

LinkedIn

  • niet alle medewerkers staan er op
  • Artikelen delen door college’s

Facebook pagina

  • bedrijfsprofiel duidelijk
  • artikelen worden gedeeld met links naar de website
  • berichten promoten voor meer bereik met name particuliere onderwerpen

Website: https://www.notaristimmers.nl/

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Of…

Wil jij een analyse van hoe jij online meer resultaat boekt voor jouw bedrijf – http://onlineresultaatanalyse.nl – de analyse van jouw online resultaat.

nov 27

#ORCS36 – De academie voor innovatief trainen

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

In deze video een analyse van de website van De academie voor innovatief trainen. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld het gebruik van e-mail .

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:

  • De homepage met de CTA en de online trechter
  • De Facebook pagina met de vele likes
  • Het linkedIn profiel
  • Hoe ze e-mail zouden kunnen gebruiken.

Website: deacademievoorinnovatieftrainen.nl

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Of…

Wil jij een analyse van hoe jij online meer resultaat boekt voor jouw bedrijf – http://onlineresultaatanalyse.nl – de analyse van jouw online resultaat.

nov 20

#ORCS35 Crown Consulting

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

In deze video een analyse van de website van Crown Consulting. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld het terugbrengen van het verwijderen van de slider en het verbeteren van de CTA’s.

https://www.youtube.com/watch?v=–pPjRSV45E&feature=youtu.be

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:

Hoe zij branden invullen
Call to Action(s) en de slider
De 24/7 bereikbaarheid
Hoe zij leads selecteren

Waarom meer content de kwaliteit kan verhogen
De sprekende en goede testimonials

Website: Crownconsulting.com

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Of…

Wil jij een analyse van hoe jij online meer resultaat boekt voor jouw bedrijf – http://onlineresultaatanalyse.nl – de analyse van jouw online resultaat.

nov 13

#ORCS34 Gort Coaching

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

In deze video een analyse van de website van Gort Coaching Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld het terugbrengen van het aantal CTA’s.

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:

De home page
Call to Action(s)
De handige chatfunctie
De producten van Gort
Het gratis gesprek, handig toegepast.
Website: Gortcoaching.nl

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Of…

Wil jij een analyse van hoe jij online meer resultaat boekt voor jouw bedrijf – http://onlineresultaatanalyse.nl – de analyse van jouw online resultaat.

nov 06

#ORCS 33 Dutch.com

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

In deze video een analyse van de website van Dutch.com. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld het terugbrengen van het aantal CTA’s of de silder op de home page.

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:

  • Slider
  • Klant ten opzichte van bedrijf
  • Call to Action(s)
  • De sales page
  • SEO
  • De blog
  • Het opbouwen van de lijst

Website: Dutch.com

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Of…

Wil jij een analyse van hoe jij online meer resultaat boekt voor jouw bedrijf – http://onlineresultaatanalyse.nl – de analyse van jouw online resultaat.