Dank je wel in 2009 – veel plezier in 2010

Door Erno Hannink | Persoonlijk

dec 31

Dank je wel.
Thank You!

Dank je wel voor jouw aandacht.
Dank je wel voor jouw reacties op mijn blogs.
Dank je wel voor het lezen van mijn nieuwsbrief.
Dank je wel voor de klanten die ik het afgelopen jaar mocht helpen.
Dank je wel als je mijn boek hebt gekocht.
Dank je wel voor je reacties op het boek.
Dank je wel voor je hulp, antwoorden, RTs en reacties via Twitter.
Dank je wel voor je ondersteuning tijdens de lastige momenten in het afgelopen jaar.
Dank je wel voor je hulp tijdens het Social Media Event
Dank je wel voor je hulp tijdens de eerste WordCampNL
Dank je wel voor je hulp tijdens de eerste Social Media Club Amsterdam

Dank voor je medeleven tijdens de moeilijke uren rond het overlijden van mijn schoonvader.

Dank voor het mooie jaar 2009.
Weet je wat leuk is….
2010 gaat vast nog leuker worden.

Waarom?
Ik werk aan leuke nieuwe producten
Er komen trainingen Laat de klant naar jou komen
Er komt een coaching voor zelfstandigen om klanten te krijgen via internet
Er komt weer een boek
De eerst volgende Social Media Club staat gepland voor 20 januari 2010
Er is weer een Social Media Event gepland voor 10 juni 2010
Er komt ook weer een WordCampNL op 6 november 2010
en vast nog meer leuke dingen

Wat heb jij gepland voor 2010?

2010 - Happy New Year!

credits:

Creative Commons License photo credit: Iain Farrell
Creative Commons License photo credit: Patrick Hoesly

Follow

About the Author

Er komen constant moeilijke beslissingen op je af. Je wordt continu in de onderneming gezogen. Je hebt weinig mensen die echt met je kunnen sparren en snappen hoeveel bordjes je als ondernemer probeert draaiende te houden. Erno houdt je bij de les, ik loods je door de prioriteiten en help je stap voor stap om de juiste beslissingen te nemen om uiteindelijke een gezonde groeimotor te bouwen zodat je bedrijf vanzelf loopt. Ik breng ervaring mee van meer dan 1000 klanten die exact met dezelfde vragen zitten. De ondernemers die ik help met lastige beslissingen, bouwen een duurzaam bedrijf, voor het team, de klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee ik klanten help: – De juiste klanten aantrekkenNieuw product en snelStok achter de deur Lees meer over zijn diensten. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.

Comments are closed