Dankbaar voor de resultaten

Door Erno Hannink | 03 - Aandacht voor je bedrijf

mei 09

Het is bijzonder. Eerder dit jaar zei ik:

“Verbeter de resultaten van je klant, dan volgen jouw resultaten vanzelf.”

Nu voel ik me dus dankbaar naar Jolanda, Anja, Sonja, Marca en Florence, omdat ze op één dag onderstaande berichtjes delen. Zo maar.

Nieuwe energie.

dank je wel - dankbaar

Een greep uit de berichtjes gisteren via Facebook nadat Jolanda Pikkaard het volgende bericht plaatste
compliment-jolanda-pikkaart-8-mei-2014

Jolanda had voor haar vakantie nog net het Handboek Hyperspecialisatie gekocht zodat ze het onderweg kon lezen.

In dit bericht verwijst ze naar het webinar over 1 ding van het Maandelijkse Maandag Vraag & Antwoord webinar, dat je hier kunt bekijken en beluisteren.
Wat is het belangrijkste dat je kunt doen? 1ding #QandA Monday 11

Anja Hage, volgde de training Van doelgroep naar hyperspecialisatie en is lid van The Vault, reageert in de reacties:
compliment-anja-hage-8-mei-2014

Sonja Broekhuizen heeft na een workshop het Handboek Hyperspecialisatie gekocht, en is enthousiast.
compliment-sonja-broekhuizen-8-mei-2014

Marca van den Broek volgt me al jaren:
compliment-marca-van-den-broek-8-mei-2014

Via een chat vertelde Florence Gaillard, die 1-op-1 mentoring klant werd na de workshop die Sonja ook volgde, enthousiast over hoe ze vooruit gaat:
Florence Gaillard

Maak jouw klanten blij, en zij maken jou (onverwacht) ook blij.

Zelf promotie zonder bla bla

Als je wilt opvallen op een slimme manier, dan kun je niet zonder een beetje zelfpromotie. Doe dit wel op de goede manier. Derek Halpern legt hoe je dit kunt doen zonder dat ze een hekel aan je krijgen.

Credit foto: Jon Ashcroft

Follow

About the Author

Er komen constant moeilijke beslissingen op je af. Je wordt continu in de onderneming gezogen. Je hebt weinig mensen die echt met je kunnen sparren en snappen hoeveel bordjes je als ondernemer probeert draaiende te houden. Erno houdt je bij de les, ik loods je door de prioriteiten en help je stap voor stap om de juiste beslissingen te nemen om uiteindelijke een gezonde groeimotor te bouwen zodat je bedrijf vanzelf loopt. Ik breng ervaring mee van meer dan 1000 klanten die exact met dezelfde vragen zitten. De ondernemers die ik help met lastige beslissingen, bouwen een duurzaam bedrijf, voor het team, de klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee ik klanten help: – De juiste klanten aantrekkenNieuw product en snelStok achter de deur Lees meer over zijn diensten. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.

Comments are closed