Het is bijzonder. Eerder dit jaar zei ik:
“Verbeter de resultaten van je klant, dan volgen jouw resultaten vanzelf.”
Nu voel ik me dus dankbaar naar Jolanda, Anja, Sonja, Marca en Florence, omdat ze op één dag onderstaande berichtjes delen. Zo maar.
Nieuwe energie.
Een greep uit de berichtjes gisteren via Facebook nadat Jolanda Pikkaard het volgende bericht plaatste
Jolanda had voor haar vakantie nog net het Handboek Hyperspecialisatie gekocht zodat ze het onderweg kon lezen.
In dit bericht verwijst ze naar het webinar over 1 ding van het Maandelijkse Maandag Vraag & Antwoord webinar, dat je hier kunt bekijken en beluisteren.
Wat is het belangrijkste dat je kunt doen? 1ding #QandA Monday 11
Anja Hage, volgde de training Van doelgroep naar hyperspecialisatie en is lid van The Vault, reageert in de reacties:
Sonja Broekhuizen heeft na een workshop het Handboek Hyperspecialisatie gekocht, en is enthousiast.
Marca van den Broek volgt me al jaren:
Via een chat vertelde Florence Gaillard, die 1-op-1 mentoring klant werd na de workshop die Sonja ook volgde, enthousiast over hoe ze vooruit gaat:
Maak jouw klanten blij, en zij maken jou (onverwacht) ook blij.
Als je wilt opvallen op een slimme manier, dan kun je niet zonder een beetje zelfpromotie. Doe dit wel op de goede manier. Derek Halpern legt hoe je dit kunt doen zonder dat ze een hekel aan je krijgen.
Credit foto: Jon Ashcroft
Erno is een businesscoach die je helpt met beslissingen nemen, maar je ook uit je tunnelvisie haalt en je een breder perspectief laat zien. Een gesprek met Erno leidt altijd tot scherpe, nieuwe inzichten. Wil je brandjes blijven blussen of ga je doen wat het belangrijkste is voor je bedrijf? Erno houdt je bij de les, loodst je door de prioriteiten en helpt je om stap voor stap de juiste beslissingen te nemen om een gezonde groeimotor te bouwen, zodat de onderneming vanzelf loopt met je team, de juiste klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee hij klanten helpt: – Beslis hulp nu – Betere beslissingen actie groep – Focus en stok achter de deur. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.
Eenvoudige videomarketing met deze 7 handvatten
Ik vind social media helemaal niet leuk