Droomspreuken tweets gepubliceerd in de Ondernemer – beloonde inzenders

Door Erno Hannink | 03 - Aandacht voor je bedrijf

sep 20

Beloon de inzenders van een wedstrijd met aandacht. Bijvoorbeeld zoals Profilers deed met ingezonden droomspreuken in een advertentie in de Ondernemer van zaterdag 17 september.

John F. Kennedy zei ooit: deze wereld heeft mensen nodig die durven te dromen. Ambities zijn dromen met een doel. Ze leggen de lat hoger. Brengen je verder.

Profilers vroeg haar relaties met een kaart naar hun mooiste gezegde over dromen (de favoriete lijfspreuk was ook welkom). Deze spreuk kon je onder andere via Twitter @Profilers_twit insturen met #thinkforward. Nu zijn deze spreuken dus geplaatst in de Ondernemer, een bijlage van de Gelderlander.

Van kaart via Twitter in de krant.

De meest inspirerende spreuk hebben ze beloond met een originele Profilers droom/reiskoffer. De winnaar is Ingrid Schieven van Markenheem, centra voor zorg en dienstverlening. Gefeliciteerd Ingrid.

De winnende droomspreuk:

“Big journeys start with little dreams”
Ingrid Schieven


Enkel mooie spreuken:

“Waar je van droomt, daar kan je niet van wakker liggen.”
Ankie van Gent

“Droom van morgen, leer van gisteren maar leef vandaag”
Ramona Kuiper

Mijn inzending meer mijn lijfspreuk dan een droomspreuk, en leuk om deze in de krant te zien:
“Kies je klant en de klant kiest jou”

Tweets met droomspreuken in de Ondernemer

klik voor grote afbeelding - Back voor terug.

Gelukkig kreeg ik van Profilers een PDF met de advertentie zoals deze in de krant stond, anders had ik het gemist. 🙂

Print Friendly, PDF & Email
Follow

About the Author

Erno is een businesscoach die je helpt met beslissingen nemen, maar je ook uit je tunnelvisie haalt en je een breder perspectief laat zien. Een gesprek met Erno leidt altijd tot scherpe, nieuwe inzichten. Wil je brandjes blijven blussen of ga je doen wat het belangrijkste is voor je bedrijf? Erno houdt je bij de les, loodst je door de prioriteiten en helpt je om stap voor stap de juiste beslissingen te nemen om een gezonde groeimotor te bouwen, zodat de onderneming vanzelf loopt met je team, de juiste klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee hij klanten helpt: – Beslis hulp nuBetere beslissingen actie groepFocus en stok achter de deur. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.