Voor opticiens is er een eigen business club waar ze met elkaar kunnen netwerken en ervaringen delen: Insight. De bijeenkomst van woensdag 13 oktober ging over social media.
De bijeenkomst was opgedeeld in 2 delen. Een workshop deel en een presentatie. De workshops waren opgedeeld in ervaring van beginner tot meer ervaren en de presentatie was opgedeeld tussen de gangen.
Hieronder de presentatie van het diner. Een meer algemene presentatie met een introductie, de eerste 15 minuten, dan wat heb ik er aan met hier en daar een kritische noot en de laatste 15 minuten voor vraag en antwoord.
Voor de workshop in de middag had ik de meer ervaren groep. Daarvoor had ik deze presentatie opgezet:
Tijdens de inloop hebben we (de 3 presentatoren) er voor gezorgd dat de leden die nog niet op Twitter zaten ook een Twitter account kregen.
Dit is Roger Heijsters die een opticien naar Twitter brengt.
De andere sprekers waren:
Bart Kalisvaart of via kaliz.nl
Roger Heijsters of via rogerheijsters.com
Erno is een businesscoach die je helpt met beslissingen nemen, maar je ook uit je tunnelvisie haalt en je een breder perspectief laat zien. Een gesprek met Erno leidt altijd tot scherpe, nieuwe inzichten. Wil je brandjes blijven blussen of ga je doen wat het belangrijkste is voor je bedrijf? Erno houdt je bij de les, loodst je door de prioriteiten en helpt je om stap voor stap de juiste beslissingen te nemen om een gezonde groeimotor te bouwen, zodat de onderneming vanzelf loopt met je team, de juiste klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee hij klanten helpt: – Beslis hulp nu – Betere beslissingen actie groep – Focus en stok achter de deur. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.