Een heldere blik op social media voor de opticien

Door Erno Hannink | Presentaties

okt 17

Voor opticiens is er een eigen business club waar ze met elkaar kunnen netwerken en ervaringen delen: Insight. De bijeenkomst van woensdag 13 oktober ging over social media.

De bijeenkomst was opgedeeld in 2 delen. Een workshop deel en een presentatie. De workshops waren opgedeeld in ervaring van beginner tot meer ervaren en de presentatie was opgedeeld tussen de gangen.

Hieronder de presentatie van het diner. Een meer algemene presentatie met een introductie, de eerste 15 minuten, dan wat heb ik er aan met hier en daar een kritische noot en de laatste 15 minuten voor vraag en antwoord.


Voor de workshop in de middag had ik de meer ervaren groep. Daarvoor had ik deze presentatie opgezet:

Tijdens de inloop hebben we (de 3 presentatoren) er voor gezorgd dat de leden die nog niet op Twitter zaten ook een Twitter account kregen.
Registreren op Twitter met #insightbc
Dit is Roger Heijsters die een opticien naar Twitter brengt.

De andere sprekers waren:
Bart Kalisvaart of via kaliz.nl
Roger Heijsters of via rogerheijsters.com

Follow

About the Author

Er komen constant moeilijke beslissingen op je af. Je wordt continu in de onderneming gezogen. Je hebt weinig mensen die echt met je kunnen sparren en snappen hoeveel bordjes je als ondernemer probeert draaiende te houden. Erno houdt je bij de les, ik loods je door de prioriteiten en help je stap voor stap om de juiste beslissingen te nemen om uiteindelijke een gezonde groeimotor te bouwen zodat je bedrijf vanzelf loopt. Ik breng ervaring mee van meer dan 1000 klanten die exact met dezelfde vragen zitten. De ondernemers die ik help met lastige beslissingen, bouwen een duurzaam bedrijf, voor het team, de klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee ik klanten help: – De juiste klanten aantrekkenNieuw product en snelStok achter de deur Lees meer over zijn diensten. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.