Een heldere blik op social media voor de opticien

Door Erno Hannink | Presentaties

okt 17

Voor opticiens is er een eigen business club waar ze met elkaar kunnen netwerken en ervaringen delen: Insight. De bijeenkomst van woensdag 13 oktober ging over social media.

De bijeenkomst was opgedeeld in 2 delen. Een workshop deel en een presentatie. De workshops waren opgedeeld in ervaring van beginner tot meer ervaren en de presentatie was opgedeeld tussen de gangen.

Hieronder de presentatie van het diner. Een meer algemene presentatie met een introductie, de eerste 15 minuten, dan wat heb ik er aan met hier en daar een kritische noot en de laatste 15 minuten voor vraag en antwoord.


Voor de workshop in de middag had ik de meer ervaren groep. Daarvoor had ik deze presentatie opgezet:

Tijdens de inloop hebben we (de 3 presentatoren) er voor gezorgd dat de leden die nog niet op Twitter zaten ook een Twitter account kregen.
Registreren op Twitter met #insightbc
Dit is Roger Heijsters die een opticien naar Twitter brengt.

De andere sprekers waren:
Bart Kalisvaart of via kaliz.nl
Roger Heijsters of via rogerheijsters.com

Follow

About the Author

Erno is de Social funnel Specialist. Zijn missie, de slechte online resultaten van goede bedrijven de wereld uit helpen. Cursussen, Advies en Coaching voor ondernemers en organisaties. Winstoptimalisatie van jouw online marketing en verkoop dat is waar je Erno voor inschakelt. Erno is auteur van 7 boeken, 1000+ artikelen en host van de podcast de Erno Hannink Show en wekelijkse case study videos. Lees meer over Erno

Leave a Comment:

Leave a Comment: