Een heldere blik op social media voor de opticien

Door Erno Hannink | Presentaties

okt 17

Voor opticiens is er een eigen business club waar ze met elkaar kunnen netwerken en ervaringen delen: Insight. De bijeenkomst van woensdag 13 oktober ging over social media.

De bijeenkomst was opgedeeld in 2 delen. Een workshop deel en een presentatie. De workshops waren opgedeeld in ervaring van beginner tot meer ervaren en de presentatie was opgedeeld tussen de gangen.

Hieronder de presentatie van het diner. Een meer algemene presentatie met een introductie, de eerste 15 minuten, dan wat heb ik er aan met hier en daar een kritische noot en de laatste 15 minuten voor vraag en antwoord.


Voor de workshop in de middag had ik de meer ervaren groep. Daarvoor had ik deze presentatie opgezet:

Tijdens de inloop hebben we (de 3 presentatoren) er voor gezorgd dat de leden die nog niet op Twitter zaten ook een Twitter account kregen.
Registreren op Twitter met #insightbc
Dit is Roger Heijsters die een opticien naar Twitter brengt.

De andere sprekers waren:
Bart Kalisvaart of via kaliz.nl
Roger Heijsters of via rogerheijsters.com

Follow

About the Author

Erno is de Business Coach voor ondernemers met 8-25 medewerkers. De ondernemers die ik help bouwen een duurzaam bedrijf, voor het team, de klanten en een gezonde winst. Ik ben er voor jou en breng zelfsturing in je team, met lastige vragen, bewezen processen, structuur en regelmaat. Ik luister naar je, geef directe terugkoppeling en nieuwe inzichten voor betere beslissingen. De drie dingen waarmee ik klanten help: – De juiste klanten aantrekkenNieuw product en snelStok achter de deur Lees meer over zijn diensten. Erno is auteur van 12 boeken, 1000+ artikelen en host van de podcast de Erno Hannink Show. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) de RSS feed of via LinkedIn.