De funnel omgedraaid – begin bij de sale – Roy Ishak

Door Erno Hannink | Podcast

aug 03

Roy Ishak sales copywriting

Vandaag het gesprek met copywriter en SEO-specialist, Roy Ishak.

                       

Roy is een “8-figure” copywriter en SEO-specialist, met 10 jaar praktijkervaring en een neusje voor creatieve, conversieverhogende contentstrategieën.

Hij werkte voorheen voor Reader’s Digest (één van de grootste direct marketingbedrijven ter wereld) en Traffic Builders (beste zoekmachinemarketingbureau van Nederland 2010 én 2014), genereerde +25 miljoen euro omzet

Roy ontving in 2014, 2015 en 2016 de award voor Beste Opleider van Nederland en bediende ruim 300 opdrachtgevers, waaronder ING, KPN, Sunbweb, Randstad, Coolcat, Centraal Beheer en Rijkswaterstaat.

Veel plezier met de inzichten van Roy.

 

Episode 123

Show Notes

Je hier met Roy verbinden:

Website

Twitter 

Linkedin

 Youtube kanaal

Zakelijke Facebook Pagina 


Vergeet niet te abonneren op de Erno Hannink Show via iTunes, Stitcher of SoundCloud.

Kun je mij een groot plezier doen zodat meer ondernemers deze podcast kunnen vinden? Geef deze podcast jouw eerlijke beoordeling en recensie. Dit helpt mij enorm om deze podcast te verspreiden. Dank je wel hiervoor. Stuur me een korte e-mail om mij te laten weten dat je dit gedaan hebt en ik stuur je een verrassing.

Je kunt mij bereiken op podcast@ernohannink.nl Ik hoor graag van jou.

Wil je weten hoe jij ook meer klanten krijgt met online?

Hoe je met internet sneller jouw grootse doel bereikt?

Vraag dan nu de Online Zichtbaar Analyse aan.

Bedoeld voor ondernemers die in de B2B omgeving werken met grootse plannen.

In een korte analyse snel zicht op wat je online wilt verbeteren voor meer resultaat.

 

Bewaren

Follow

About the Author

Er komen constant moeilijke beslissingen op je af. Je wordt continu in de onderneming gezogen. Je hebt weinig mensen die echt met je kunnen sparren en snappen hoeveel bordjes je als ondernemer probeert draaiende te houden. Erno houdt je bij de les, ik loods je door de prioriteiten en help je stap voor stap om de juiste beslissingen te nemen om uiteindelijke een gezonde groeimotor te bouwen zodat je bedrijf vanzelf loopt. Ik breng ervaring mee van meer dan 1000 klanten die exact met dezelfde vragen zitten. De ondernemers die ik help met lastige beslissingen, bouwen een duurzaam bedrijf, voor het team, de klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee ik klanten help: – De juiste klanten aantrekkenNieuw product en snelStok achter de deur Lees meer over zijn diensten. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.