De funnel omgedraaid – begin bij de sale – Roy Ishak

Door Erno Hannink | Podcast

aug 03

Roy Ishak sales copywriting

Vandaag het gesprek met copywriter en SEO-specialist, Roy Ishak.

                       

Roy is een “8-figure” copywriter en SEO-specialist, met 10 jaar praktijkervaring en een neusje voor creatieve, conversieverhogende contentstrategieën.

Hij werkte voorheen voor Reader’s Digest (één van de grootste direct marketingbedrijven ter wereld) en Traffic Builders (beste zoekmachinemarketingbureau van Nederland 2010 én 2014), genereerde +25 miljoen euro omzet

Roy ontving in 2014, 2015 en 2016 de award voor Beste Opleider van Nederland en bediende ruim 300 opdrachtgevers, waaronder ING, KPN, Sunbweb, Randstad, Coolcat, Centraal Beheer en Rijkswaterstaat.

Veel plezier met de inzichten van Roy.

 

Episode 123

Show Notes

Je hier met Roy verbinden:

Website

Twitter 

Linkedin

 Youtube kanaal

Zakelijke Facebook Pagina 


Vergeet niet te abonneren op de Erno Hannink Show via iTunes, Stitcher of SoundCloud.

Kun je mij een groot plezier doen zodat meer ondernemers deze podcast kunnen vinden? Geef deze podcast jouw eerlijke beoordeling en recensie. Dit helpt mij enorm om deze podcast te verspreiden. Dank je wel hiervoor. Stuur me een korte e-mail om mij te laten weten dat je dit gedaan hebt en ik stuur je een verrassing.

Je kunt mij bereiken op podcast@ernohannink.nl Ik hoor graag van jou.

Wil je weten hoe jij ook meer klanten krijgt met online?

Hoe je met internet sneller jouw grootse doel bereikt?

Vraag dan nu de Online Zichtbaar Analyse aan.

Bedoeld voor ondernemers die in de B2B omgeving werken met grootse plannen.

In een korte analyse snel zicht op wat je online wilt verbeteren voor meer resultaat.

 

Bewaren

Print Friendly, PDF & Email
Follow

About the Author

Erno is een businesscoach die je helpt met beslissingen nemen, maar je ook uit je tunnelvisie haalt en je een breder perspectief laat zien. Een gesprek met Erno leidt altijd tot scherpe, nieuwe inzichten. Wil je brandjes blijven blussen of ga je doen wat het belangrijkste is voor je bedrijf? Erno houdt je bij de les, loodst je door de prioriteiten en helpt je om stap voor stap de juiste beslissingen te nemen om een gezonde groeimotor te bouwen, zodat de onderneming vanzelf loopt met je team, de juiste klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee hij klanten helpt: – Beslis hulp nuBetere beslissingen actie groepFocus en stok achter de deur. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.