'Een boek waaruit een bewonderingswaardige hoeveelheid lef spreekt. Innovatie is niet voor angsthazen.' •••• NRC
Dit zijn enkele basisprincipes achter de bedrijfscultuur van Netflix. Het bedrijf dat de entertainmentindustrie op zijn kop zette, met jaarlijkse inkomsten van miljarden dollars en honderden miljoenen abonnees in meer dan 190 landen. Dit lukte dankzij de baanbrekende bedrijfscultuur van CEO Reed Hastings.
In No rules rules geeft Reed Hastings een kijkje achter de schermen. Dit boek is voor iedereen die iets maakt, leidinggeeft of streeft naar innovatie. Met ongekende eerlijkheid nemen de auteurs je mee en nodigen ze je uit zelf het experiment aan te gaan.
'Soms lees je een boek waar je bij vrijwel iedere regel driftig ja-knikt omdat je het er zo vurig mee eens bent.' Janneke Niessen op Evajinek.nl
Taal | Nederlands |
Bindwijze | Paperback |
Oorspronkelijke releasedatum | 03-06-2021 |
Aantal pagina’s | 336 |
Hoofdauteur | Reed Hastings |
Tweede auteur | Erin Meyer |
Hoofd uitgeverij | Uitgeverij Unieboek | Het Spectrum |
Editie | 3 |
Gewicht | 446 g |
Product breedte | 140 mm |
Product hoogte | 28 mm |
Product lengte | 216 mm |
EAN | 9789000378876 |
NUR | 801 - Management algemeen |
Er zijn nog geen reviews voor dit boek. Schrijf jij de eerste?
YouBeDo is een online winkel voor consumenten en bedrijven met een bijzondere missie: goed doen met boeken. Tot 12% van elke aankoop doneren we aan een maatschappelijk doel dat jij kiest.