jun 11

golf 2.0 balJa, golf en Web 2.0 gaan samen. Er zijn vele blogs over golf (een kleine verzameling golf blogs). Veel bloggers praten over golf. Golf communities….. Maar dat was niet wat ik bedoelde met deze titel.

Ondertussen vind ik dat ik mezelf toch wel een weblog en online netwerk specialist mag noemen. Het klopt er zijn mensen die het beter kunnen en die er meer van weten. Er zijn experts die op een deelgebied jou meer kunnen vertellen over de bouw van een blog, interactieve marketing strategie, of over RSS bijvoorbeeld. Aan de andere kant weet ik wel heel veel over webloggen en online netwerken. Meer dan heel veel andere mensen.

Nu wil ik heel graag deze kennis delen. Natuurlijk vind je in dit blog ook allerhande informatie over de onderwerpen bloggen en online netwerken. Samen met Laura organiseerde ik de 4de business blog meeting. Af en toe blog ik voor MarketingFacts. Met enthousiasmeren.nl stond ik in de Marcom Top100. Bij Profilers voor de Klantenraad vertelde ik over wat bloggen voor je onderneming kan betekenen. Verder was ik Managing Director van Blogads.nl – Blogvertisement.

Nu zijn er nog een aantal andere dingen die ik erg leuk vind. Een van die dingen is golf. De laatste tijd heb ik hier niets meer mee gedaan. De laatste keer dat ik dit spelletje heb gespeeld was vorig jaar. Dat vind ik jammer.

Zojuist bedacht ik iets:

Web 2.0 vs Golf

Tijdens een rondje golf vertel ik je alles wat ik weet over bloggen en online netwerken en andere Web 2.0 wetenswaardigheden. Jij verzorgt de golf ik verzorg Web 2.0.
Voor de duidelijkheid, het GVB is behaald maar er is geen geregistreerde handicap.

Hoe lijkt je dat?

Print Friendly, PDF & Email
Follow

About the Author

Erno is een businesscoach die je helpt met beslissingen nemen, maar je ook uit je tunnelvisie haalt en je een breder perspectief laat zien. Een gesprek met Erno leidt altijd tot scherpe, nieuwe inzichten. Wil je brandjes blijven blussen of ga je doen wat het belangrijkste is voor je bedrijf? Erno houdt je bij de les, loodst je door de prioriteiten en helpt je om stap voor stap de juiste beslissingen te nemen om een gezonde groeimotor te bouwen, zodat de onderneming vanzelf loopt met je team, de juiste klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee hij klanten helpt: – Beslis hulp nuBetere beslissingen actie groepFocus en stok achter de deur. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.

Comments are closed