Ben je herkenbaar?

Zien mensen jou overal op dezelfde manier?

ben jij overal herkenbaar?

Kijk eens naar

  • je website,
  • je LinkedIn profiel,
  • je Twitter profiel,
  • Facebook profiel en je
  • handtekening onderaan je e-mails.

Zie je overal dezelfde teksten en uitstraling?

Wat denk je, herkennen potentiële klanten jou direct zoals het er nu staat?
Snappen ze de woorden die jij gebruikt?

Weet jouw ideale klant dat zij/hij bij jou moet zijn?

Zie je consistentie in jouw profielen en onderaan jouw e-mails?
Wat denk je, zien (potentiële) klanten het ook?

Enkele voorbeelden van mijn profielen.

Voor mensen die in een artikel op mijn blog komen die zien dit. Herkenbaar?

herkenbaar blog

De homepage van mijn website:

herkenbaar decideforimpact.com

Voor de bezoekers van mijn Youtube kanaal:

herkenbaar youtube

Dit zien de bezoekers van mijn Instagram profiel:

herkenbaar instagram

Dit zien de bezoekers van mijn Pinterest profiel:

herkenbaar pinterest

Dit zie je onderaan een e-mail die je van mij krijgt.

herkenbaar email

Dit zien de bezoekers van mijn LinkedIn profiel:

 

herkenbaar LinkedIn

Het profiel op Google+ van mij:

herkenbaar Google+

Mijn Twitter profiel:

herkenbaar Twitter

Waar zie jij verbeteringen?

In de bovenstaande profielen waar mis je herkenning? Zie je ‘hetzelfde’ beeld over de verschillende profielen?

Begrijp je wat ik graag doe en wie ik help?

 

Credit foto: Unsplash.com Kristian Karlsson

Door Erno Hannink

Erno is de businesscoach die ondernemers helpt om de lange termijn doelen sneller te realiseren. Ondernemers die het beter willen doen voor de planeet, maatschappij en zichzelf. Met zijn ondersteuning en tips helpt hij je dagelijkse doelen te kiezen zodat je de lange termijn doelen eindelijk gaat realiseren. Test zijn coaching een week lang gratis uit met deze code ERNOHANNINKWEEK op dit platform -> ga naar coach.me. Sluit je aan bij de community van ondernemers die iets bijzonders doen.

5 reacties

  1. Hey Arno, goed om hierop te wijzen! Herkenbaarheid en consistentie zijn twee van meerdere ingrediënten voor het opbouwen van een betrouwbaar merk. En je merk dat ben jij!
    Je vraagt waar het beter kan: dan mijn tip: gebruik overal dezelfde profielfoto (jouw Twitter profielfoto is anders) en overal dezelfde (soort) visual gebruiken. Je logo laat je alleen zien in de header van je website en blog, die zou je ook veel vaker terug kunnen laten komen.
    20 augustus a.s. geef ik hierover toevallig een gratis webinar: ‘in 5 stappen herkenbaar en zichtbaar bij je doelgroep’. Welkom! Grtz, Linda

  2. Dag Erno,
    Wat Linda hierboven ook al zegt: je kunt nog nét iets meer eenheid creëren, check ook de footer van je blog.
    Wat betreft je logo, zoals ik het zie zit er iets in wat ik interpreteer als een slordigheidje (maar jou kennende zal het dat niet zijn): voor mijn gevoel staat het logo half over een ‘vergeten weg te halen’ kleine versie heen, ik denk dat hij krachtiger wordt als je dat eruit haalt.
    Groet! Rick

    1. Gaaf, goed te horen dat ik nog dingen kan aanscherpen waardoor het beter wordt. Dank je wel Rick.

      Wat betreft dat slordigheidje, dat is iets technisch…. allemaal excuses. Ik moet het oplossen. Wat in de footer ?

Reacties zijn gesloten.