Van doelgroep naar doelklant – Hyperspecialisatie

Kiezen van je doelgroep is doodeng.

Zet een kleine stap, kies een doelklant voor je belangrijkste product.

1 doelklant + 1 probleem + 1 oplossing = aandacht

Hyperspecialisatie!

Het gaat soms over meer dan het kiezen van je doelgroep.
Klanten aantrekken door jouw unieke werkwijze te kiezen

Voor een deel van de zelfstandigen is de ZZPer de doelgroep. Hoe groot is deze doelgroep eigenlijk? Aantal zelfstandigen zonder personeel in Nederland

Niche
De betekenis van niche en het verschil met een doelgroep
Een mooi voorbeeld van focus: Duidelijke focus en opvallend – kleinste winkel van Nederland

Klanten aantrekken
Specialisatie trekt klanten aan – droge-ogen specialist
Als iedereen het doet wordt het tijd om te stoppen

Handboek Hyperspecialisatie

Kies je doelgroep

Het boek Kies je doelgroep ligt sinds januari 2013 in de winkel.

Artikelen over doelgroep

Wat moet je doen? Vraag het je doelgroep

Nieuwe klanten via internet

Ontvang iedere maand gratis tips en informatie over hoe jij internet kunt toe passen zodat de klanten op je af komen.