Joanna Shields, Facebook pagina trends en meer #leweb

Door Erno Hannink | d. Narrow Networking

dec 09

Voor zelfstandigen is Facebook een belangrijk onderwerp. Dat merk ik iedere dag weer aan de vragen via e-mail, Twitter, Facebook en de aanmeldingen voor het Facebook webinar (bijna 100).

Dat Facebook belangrijk is merk je ook tijdens Le Web. Naast de workshops waren er 3 sessies over Facebook.

Joanna Shields, VP & Marketing Director EMEA, Facebook

Allereerst Loïc in gesprek met Joanna, ze is onder andere verantwoordelijk voor marketing bij Facebook.

Deel 1:

Deel 2:

Laatste trends op het gebied van Facebook pagina’s door Michael Lazerow van Buddy Media
Content Latest trends on Facebook

Hier zie je alle dia’s als een foto-album in Facebook.

Verder dan een Facebook pagina

De volgende sessie ging opnieuw over Facebook. Nu een aantal bedrijven die veel met Facebook werken. Eerst deelt Jan Rezab een aantal statistieken over bekende Facebook pagina’s. Met de deelnemers kijken we ook verder dan de Facebook pagina (maar niet veel verder).

Follow

About the Author

Er komen constant moeilijke beslissingen op je af. Je wordt continu in de onderneming gezogen. Je hebt weinig mensen die echt met je kunnen sparren en snappen hoeveel bordjes je als ondernemer probeert draaiende te houden. Erno houdt je bij de les, ik loods je door de prioriteiten en help je stap voor stap om de juiste beslissingen te nemen om uiteindelijke een gezonde groeimotor te bouwen zodat je bedrijf vanzelf loopt. Ik breng ervaring mee van meer dan 1000 klanten die exact met dezelfde vragen zitten. De ondernemers die ik help met lastige beslissingen, bouwen een duurzaam bedrijf, voor het team, de klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee ik klanten help: – De juiste klanten aantrekkenNieuw product en snelStok achter de deur Lees meer over zijn diensten. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.