Hieronder zie je het LinkedIn bedrijfsprofiel van mijn bedrijf, ErnoHannink.nl. Een voorbeeld hoe professioneel jouw bedrijf er uit kan zien op LinkedIn.
In 5 stappen maken we een LinkedIn bedrijfsprofiel voor jouw bedrijf.
Dan nu alle aandacht voor jouw bedrijf op LinkedIn. Naast je persoonlijke profiel heb je namelijk ook een bedrijfsprofiel als zelfstandige professional. Essentieel om je bedrijf en je producten goed te laten zien op LinkedIn.
Stap 1. Begin je bedrijf toe te voegen (‘Bedrijf toevoegen‘)
Stap 2. Voer de naam in je van je bedrijfsprofiel en de URL:
Stap 3. Begin met het invullen van de basisgegevens van je bedrijf. Wat is de rechtsvorm van je bedrijf bijvoorbeeld, oprichtingsjaar en de URL van je website.
Stap 4. Voeg dan een logo toe. Je hebt 2 verschillende formaten van je logo nodig: 100 x 60 pixels en 50×50 pixels. Het beste kun je het logo voordat je het gaat uploaden op het juiste formaat maken. De bovenste afbeelding is een soort banner in je bedrijfsprofiel:
Stap 5. Dan vul je een beschrijving van je bedrijf in. De specialismen van je bedrijf zijn de belangrijkste keywords van je bedrijf. Niet de productnamen maar de woorden waarop jouw doelgroep zoekt en waarmee jij gevonden wilt worden.
Je kunt ook een drietal groepen aanbevelen op je bedrijfsprofiel. Bijvoorbeeld een groep waar je doelgroep actief is, als tip voor je doelgroep.
Als je de bedrijfsnaam van een bedrijfsprofiel toevoegt aan je persoonlijke profiel, wordt het logo dat in je bedrijfsprofiel staat getoond voor je bedrijfsnaam. Als bezoekrs van jouw profiel op het logo klikken, gaan ze direct naar jouw bedrijfsprofiel.
Persoonlijke profiel
Heb je jouw persoonlijke LinkedIn profiel al bijgewerkt naar aanleiding van de artikelen:
Een goed profiel van jouw bedrijf op LinkedIn is een handig voor potentiele klanten. Het is de plek in LinkedIn waar bezoekers snel een beeld krijgen van je bedrijf, die verder gaat dan de functieomschrijving in je persoonlijke profiel.
Deel de link naar jouw bedrijfsprofiel in LinkedIn in de reacties.
Erno is een businesscoach die je helpt met beslissingen nemen, maar je ook uit je tunnelvisie haalt en je een breder perspectief laat zien. Een gesprek met Erno leidt altijd tot scherpe, nieuwe inzichten. Wil je brandjes blijven blussen of ga je doen wat het belangrijkste is voor je bedrijf? Erno houdt je bij de les, loodst je door de prioriteiten en helpt je om stap voor stap de juiste beslissingen te nemen om een gezonde groeimotor te bouwen, zodat de onderneming vanzelf loopt met je team, de juiste klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee hij klanten helpt: – Beslis hulp nu – Betere beslissingen actie groep – Focus en stok achter de deur. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.
LinkedIn uitnodiging versturen die wel wordt geaccepteerd
Weg met de saaie LinkedIn Samenvatting