Meer succes met je LinkedIn profiel – 30 tips

Door Erno Hannink | d. Narrow Networking

sep 16

Terwijl ik op dit moment aan de laatste voorbereidingen in de trein werk staat de presentatie die ik zo dadelijk bij de Noorderlinkdagen ga geven al online.

Noorderlink is een samenwerkingsverband van 25 grote bedrijven en instanties in Noord-Nederland op het gebied van management- organisatieontwikkeling en HRM vraagstukken.
De aangesloten profit en non-profit organisaties vertegenwoordigen gezamenlijk 60.000 medewerkers, wat 30% van de Noordelijke arbeidsmarkt omvat. De deelnemende organisaties voeren ieder hun eigen personeelsbeleid; beschikken over een volwaardige P&O-afdeling; hebben minimaal 1000 medewerkers in dienst en zijn gevestigd in Noord-Nederland.
De diensten van Noorderlink zijn vooral gericht op de uitwisseling van kennis, expertise en best-practices tussen de aangesloten organisaties. Ook wil Noorderlink de mobiliteit van het personeel van de aangesloten organisaties vergroten.

Het onderwerp van de presentatie is Meer succes met je LinkedIn profiel.
Door je LinkedIn profiel op de juiste manier in te vullen kun je jouw doelgroep aantrekken.

LinkedIn is met ruim een miljoen deelnemers het belangrijkste online netwerk voor zakelijk Nederland. Door je slim te profileren kun je vele nuttige contacten leggen. Vul de juiste gegevens in en laat LinkedIn het werk doen.

De doelgroep zijn werknemers en werkgevers.
Ze hadden mijn presentatie tijdens een Show me The Tools gezien. Zie video Werken aan je profiel om LinkedIn voor je te laten werken

Dit is de presentatie die ik heb voorbereid.

Andere artikelen over LinkedIn:

Wat vind je er van? Heb je nog tips voor de deelnemers van Noorderlingdagen?
Ben je een deelnemer en heb je de presentatie gevolgd dan hoor ik hieronder graag wat je er van vindt.

Follow

About the Author

Erno is een businesscoach die je helpt met beslissingen nemen, maar je ook uit je tunnelvisie haalt en je een breder perspectief laat zien. Een gesprek met Erno leidt altijd tot scherpe, nieuwe inzichten. Wil je brandjes blijven blussen of ga je doen wat het belangrijkste is voor je bedrijf? Erno houdt je bij de les, loodst je door de prioriteiten en helpt je om stap voor stap de juiste beslissingen te nemen om een gezonde groeimotor te bouwen, zodat de onderneming vanzelf loopt met je team, de juiste klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee hij klanten helpt: – Beslis hulp nuBetere beslissingen actie groepFocus en stok achter de deur. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.