Met strategisch PR plan gegarandeerd publiciteit in de media

Door Erno Hannink | Regiozzp

mei 31

Het bedrijf Newzone communicatie pr van Trix Vertogen helpt zelfstandigen en ondernemers in het MKB redactioneel in de media te komen. Redactionele aandacht heeft veel meer waarde dan een advertentie in diezelfde media.

Public Relations is voor iedere ondernemer van belang en je vindt het in alle aspecten, bijvoorbeeld hoe je de telefoon opneemt, of je antwoordapparaat bericht, zegt Trix. PR 2.0 maakt voor Trix niet zo’n verschil, internet en social media is toegevoegd aan je PR. Let vooral ook op al je offline communicatie zoals het naambordje bij je deur.

De website van Newzone.nl staat vol met tips en advies over hoe jij zelf de juiste redactionele aandacht krijgt. Haar 2-wekelijkse nieuwsbrief zorgt er voor dat je deze tips direct in je inbox ontvangt. Trix schrijft ook op haar eigen blog, Free Publicity Blog over Public Relations en Business door Newzone Communicatie en PR

Ze vertelt in de video wat er in ieder geval in het persbericht moet staan. Verder geeft ze ook tips wat jezelf kunt doen en verbeteren aan PR.

Met strategisch PR plan gegarandeerd publiciteit in de media – Trix Vertogen RegioZzp from Erno Hannink on Vimeo.


Belangrijk voor je persbericht:

  • Goede kop
  • In de 1e alinea moet het nieuws staan. Wie deed wat, wanneer. Wat is er aan de hand. 3-4 regels
  • Rest van het persbericht. Achtergrond.
  • Contact informatie
  • Links naar pagina’s met meer informatie
  • Maak het de journalist zo makkelijk mogelijk

Op haar site vertelt Trix meer over het strategisch PR plan. Ze heeft er een sjabloon voor opgezet. Waarvan je de inhoudsopgave vrij kunt bekijken.

Trix vind je bijvoorbeeld op Twitter, Facebook, Hallo! en LinkedIn.

RegiozZP wordt 2 wekelijks live uitgezonden en is een kanaal met informatie voor Zelfstandige Professionals. Video-interviews met experts om je als ondernemer meer succesvol te maken. Geef jezelf op voor een interview.

Follow

About the Author

Er komen constant moeilijke beslissingen op je af. Je wordt continu in de onderneming gezogen. Je hebt weinig mensen die echt met je kunnen sparren en snappen hoeveel bordjes je als ondernemer probeert draaiende te houden. Erno houdt je bij de les, ik loods je door de prioriteiten en help je stap voor stap om de juiste beslissingen te nemen om uiteindelijke een gezonde groeimotor te bouwen zodat je bedrijf vanzelf loopt. Ik breng ervaring mee van meer dan 1000 klanten die exact met dezelfde vragen zitten. De ondernemers die ik help met lastige beslissingen, bouwen een duurzaam bedrijf, voor het team, de klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee ik klanten help: – De juiste klanten aantrekkenNieuw product en snelStok achter de deur Lees meer over zijn diensten. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.

Comments are closed