Notariskantoor Timmers #ORCS 37

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

dec 04

In deze video een analyse van de social funnel van Notariskantoor Timmers. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld over het gebruik van actieve taal op de knoppen.

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:

Website

  • bolletje bij nieuws – ongelezen berichten. Voelt als urgentie om deze te lezen.
  • menu op 2 regels – 1 regel is beter o.a. nieuws en colums samenvoegen, Tradepark vreemde eend,
  • Particulier / zakelijk duidelijk in het menu maar meer naar voren
  • Lezing belangrijk in het menu
  • Actieve taal op de knoppen
  • 2 grote afbeeldingen – Particulier  / zakelijk
  • 3 blokken terug brengen naar 2
  • Foto’s van collega’s – lekker persoonlijk
  • Bel mij terug. Slim
  • Aangesloten bij in footer met logo’s – vertrouwen
  • copyright 2015 in de footer?
  • mis succesverhalen van klanten
  • Geen lijst opbouw – of toch wel?
  • Lezing – aanmeldformulier – meer conversie, data bijhouden

LinkedIn

  • niet alle medewerkers staan er op
  • Artikelen delen door college’s

Facebook pagina

  • bedrijfsprofiel duidelijk
  • artikelen worden gedeeld met links naar de website
  • berichten promoten voor meer bereik met name particuliere onderwerpen

Website: https://www.notaristimmers.nl/

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Of…

Wil jij een analyse van hoe jij online meer resultaat boekt voor jouw bedrijf – http://onlineresultaatanalyse.nl – de analyse van jouw online resultaat.

Follow

About the Author

Er komen constant moeilijke beslissingen op je af. Je wordt continu in de onderneming gezogen. Je hebt weinig mensen die echt met je kunnen sparren en snappen hoeveel bordjes je als ondernemer probeert draaiende te houden. Erno houdt je bij de les, ik loods je door de prioriteiten en help je stap voor stap om de juiste beslissingen te nemen om uiteindelijke een gezonde groeimotor te bouwen zodat je bedrijf vanzelf loopt. Ik breng ervaring mee van meer dan 1000 klanten die exact met dezelfde vragen zitten. De ondernemers die ik help met lastige beslissingen, bouwen een duurzaam bedrijf, voor het team, de klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee ik klanten help: – De juiste klanten aantrekkenNieuw product en snelStok achter de deur Lees meer over zijn diensten. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.