Online Resultaat Case Study 18 – Patty Golsteijn

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

apr 09

In deze video een analyse van Miss Cut the Crap Patty Golsteijn. Wat doet zij goed en wat kan nog beter. Waar kan zij optimaliseren voor meer resultaat.

Patty heeft een duidelijke website en alle onzin is er uitgesneden. Patty of Miss Cut the Crap is vooral zichzelf. Dat zie je in haar schrijfstijl en taal gebruik. Hiermee stoot je mensen af en trek je mensen aan. Zij onderscheid zich. Precies wat je nodig hebt. Geen grijze massa.

In de video laat ik de trechter zien van deze site waarin e-mail een belangrijke rol speelt.

Links die ik noem in mijn Case Study:

Website Patty Golsteijn

Patty’s blogs over relaties

Verbind met Patty op LinkedIn
Volg Patty op Twitter
Persoonlijk profiel van Patty op Facebook
Miss Cut the Crap op Facebook
Patty op Instagram

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Of…
Wil jij een analyse van hoe jij online meer resultaat boekt voor jouw bedrijf – http://onlineresultaatanalyse.nl – de analyse van jouw online resultaat.

Bewaren

Print Friendly, PDF & Email
Follow

About the Author

Erno is een businesscoach die je helpt met beslissingen nemen, maar je ook uit je tunnelvisie haalt en je een breder perspectief laat zien. Een gesprek met Erno leidt altijd tot scherpe, nieuwe inzichten. Wil je brandjes blijven blussen of ga je doen wat het belangrijkste is voor je bedrijf? Erno houdt je bij de les, loodst je door de prioriteiten en helpt je om stap voor stap de juiste beslissingen te nemen om een gezonde groeimotor te bouwen, zodat de onderneming vanzelf loopt met je team, de juiste klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee hij klanten helpt: – Beslis hulp nuBetere beslissingen actie groepFocus en stok achter de deur. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.