Online Resultaat Case Study 18 – Patty Golsteijn

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

apr 09

In deze video een analyse van Miss Cut the Crap Patty Golsteijn. Wat doet zij goed en wat kan nog beter. Waar kan zij optimaliseren voor meer resultaat.

Patty heeft een duidelijke website en alle onzin is er uitgesneden. Patty of Miss Cut the Crap is vooral zichzelf. Dat zie je in haar schrijfstijl en taal gebruik. Hiermee stoot je mensen af en trek je mensen aan. Zij onderscheid zich. Precies wat je nodig hebt. Geen grijze massa.

In de video laat ik de trechter zien van deze site waarin e-mail een belangrijke rol speelt.

Links die ik noem in mijn Case Study:

Website Patty Golsteijn

Patty’s blogs over relaties

Verbind met Patty op LinkedIn
Volg Patty op Twitter
Persoonlijk profiel van Patty op Facebook
Miss Cut the Crap op Facebook
Patty op Instagram

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Of…
Wil jij een analyse van hoe jij online meer resultaat boekt voor jouw bedrijf – http://onlineresultaatanalyse.nl – de analyse van jouw online resultaat.

Bewaren

Follow

About the Author

Erno is de Social funnel Specialist. Zijn missie, de slechte online resultaten van goede bedrijven de wereld uit helpen. Cursussen, Advies en Coaching voor ondernemers en organisaties. Winstoptimalisatie van jouw online marketing en verkoop dat is waar je Erno voor inschakelt. Erno is auteur van 7 boeken, 1000+ artikelen en host van de podcast de Erno Hannink Show en wekelijkse case study videos. Lees meer over Erno

Leave a Comment:

Leave a Comment: