Online Resultaat Case Study 18 – Patty Golsteijn

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

apr 09

In deze video een analyse van Miss Cut the Crap Patty Golsteijn. Wat doet zij goed en wat kan nog beter. Waar kan zij optimaliseren voor meer resultaat.

Patty heeft een duidelijke website en alle onzin is er uitgesneden. Patty of Miss Cut the Crap is vooral zichzelf. Dat zie je in haar schrijfstijl en taal gebruik. Hiermee stoot je mensen af en trek je mensen aan. Zij onderscheid zich. Precies wat je nodig hebt. Geen grijze massa.

In de video laat ik de trechter zien van deze site waarin e-mail een belangrijke rol speelt.

Links die ik noem in mijn Case Study:

Website Patty Golsteijn

Patty’s blogs over relaties

Verbind met Patty op LinkedIn
Volg Patty op Twitter
Persoonlijk profiel van Patty op Facebook
Miss Cut the Crap op Facebook
Patty op Instagram

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Of…
Wil jij een analyse van hoe jij online meer resultaat boekt voor jouw bedrijf – http://onlineresultaatanalyse.nl – de analyse van jouw online resultaat.

Bewaren

Follow

About the Author

Er komen constant moeilijke beslissingen op je af. Je wordt continu in de onderneming gezogen. Je hebt weinig mensen die echt met je kunnen sparren en snappen hoeveel bordjes je als ondernemer probeert draaiende te houden. Erno houdt je bij de les, ik loods je door de prioriteiten en help je stap voor stap om de juiste beslissingen te nemen om uiteindelijke een gezonde groeimotor te bouwen zodat je bedrijf vanzelf loopt. Ik breng ervaring mee van meer dan 1000 klanten die exact met dezelfde vragen zitten. De ondernemers die ik help met lastige beslissingen, bouwen een duurzaam bedrijf, voor het team, de klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee ik klanten help: – De juiste klanten aantrekkenNieuw product en snelStok achter de deur Lees meer over zijn diensten. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.