Online Resultaat Case Study 18 – Patty Golsteijn

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

apr 09

In deze video een analyse van Miss Cut the Crap Patty Golsteijn. Wat doet zij goed en wat kan nog beter. Waar kan zij optimaliseren voor meer resultaat.

Patty heeft een duidelijke website en alle onzin is er uitgesneden. Patty of Miss Cut the Crap is vooral zichzelf. Dat zie je in haar schrijfstijl en taal gebruik. Hiermee stoot je mensen af en trek je mensen aan. Zij onderscheid zich. Precies wat je nodig hebt. Geen grijze massa.

In de video laat ik de trechter zien van deze site waarin e-mail een belangrijke rol speelt.

Links die ik noem in mijn Case Study:

Website Patty Golsteijn

Patty’s blogs over relaties

Verbind met Patty op LinkedIn
Volg Patty op Twitter
Persoonlijk profiel van Patty op Facebook
Miss Cut the Crap op Facebook
Patty op Instagram

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Of…
Wil jij een analyse van hoe jij online meer resultaat boekt voor jouw bedrijf – http://onlineresultaatanalyse.nl – de analyse van jouw online resultaat.

Bewaren

Print Friendly, PDF & Email
Follow

About the Author

Erno is de businesscoach die ondernemers helpt om de lange termijn doelen sneller te realiseren. Ondernemers die het beter willen doen voor de planeet, maatschappij en zichzelf. Met zijn ondersteuning en tips helpt hij je dagelijkse doelen te kiezen zodat je de lange termijn doelen eindelijk gaat realiseren. Test zijn coaching een week lang gratis uit met deze code ERNOHANNINKWEEK op dit platform -> ga naar coach.me. Sluit je aan bij de community van ondernemers die iets bijzonders doen.