Online Resultaat Case Study 20 – Gwendoline Teske

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

mei 02

In deze video een analyse van Webshop Academie van Gwen Teske.
Wat doet zij goed en wat kan nog beter. Waar kan zij optimaliseren voor meer resultaat.

Gwendoline of Gwen heeft een mooie duidelijke focus op webshop eigenaren. Ze helpt ondernemers die een webshop hebben aan meer resultaat. Dat webshop beter gevonden wordt, een betere conversie en meer omzet oplevert.

Veel webshop eigenaren hebben een mooie webshop met producten maar verkopen te weinig. Dat is waar Gwen bij helpt.

In de video laat ik de trechter zien en hoe ze vooral Challenges gebruikt om opt ins te krijgen. Op Facebook adverteert ze de start van de challenge. De challenge wordt ondersteunt met een Facebook groep. Bekijk de video en leer hoe ze dat gebruikt om klanten te krijgen en de rol die email hier in speelt.

Links die ik noem in mijn Case Study:

Website Webshop Academie

Verbind met Gwen op LinkedIn
Volg de Webshop Academie op Twitter
Persoonlijk profiel van Gwen op Facebook
Webshop Academie op Facebook
Beluister ook mijn Podcast aflevering met Gwen over het succesvol lanceren van je bedrijf/webshop

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Of…
Wil jij een analyse van hoe jij online meer resultaat boekt voor jouw bedrijf – http://onlineresultaatanalyse.nl – de analyse van jouw online resultaat.
Follow

About the Author

Er komen constant moeilijke beslissingen op je af. Je wordt continu in de onderneming gezogen. Je hebt weinig mensen die echt met je kunnen sparren en snappen hoeveel bordjes je als ondernemer probeert draaiende te houden. Erno houdt je bij de les, ik loods je door de prioriteiten en help je stap voor stap om de juiste beslissingen te nemen om uiteindelijke een gezonde groeimotor te bouwen zodat je bedrijf vanzelf loopt. Ik breng ervaring mee van meer dan 1000 klanten die exact met dezelfde vragen zitten. De ondernemers die ik help met lastige beslissingen, bouwen een duurzaam bedrijf, voor het team, de klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee ik klanten help: – De juiste klanten aantrekkenNieuw product en snelStok achter de deur Lees meer over zijn diensten. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.