Online Resultaat Case Study 20 – Gwendoline Teske

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

mei 02

In deze video een analyse van Webshop Academie van Gwen Teske.
Wat doet zij goed en wat kan nog beter. Waar kan zij optimaliseren voor meer resultaat.

Gwendoline of Gwen heeft een mooie duidelijke focus op webshop eigenaren. Ze helpt ondernemers die een webshop hebben aan meer resultaat. Dat webshop beter gevonden wordt, een betere conversie en meer omzet oplevert.

Veel webshop eigenaren hebben een mooie webshop met producten maar verkopen te weinig. Dat is waar Gwen bij helpt.

In de video laat ik de trechter zien en hoe ze vooral Challenges gebruikt om opt ins te krijgen. Op Facebook adverteert ze de start van de challenge. De challenge wordt ondersteunt met een Facebook groep. Bekijk de video en leer hoe ze dat gebruikt om klanten te krijgen en de rol die email hier in speelt.

Links die ik noem in mijn Case Study:

Website Webshop Academie

Verbind met Gwen op LinkedIn
Volg de Webshop Academie op Twitter
Persoonlijk profiel van Gwen op Facebook
Webshop Academie op Facebook
Beluister ook mijn Podcast aflevering met Gwen over het succesvol lanceren van je bedrijf/webshop

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Of…
Wil jij een analyse van hoe jij online meer resultaat boekt voor jouw bedrijf – http://onlineresultaatanalyse.nl – de analyse van jouw online resultaat.
Follow

About the Author

Erno is de Social funnel Specialist. Zijn missie, de slechte online resultaten van goede bedrijven de wereld uit helpen. Cursussen, Advies en Coaching voor ondernemers en organisaties. Winstoptimalisatie van jouw online marketing en verkoop dat is waar je Erno voor inschakelt. Erno is auteur van 7 boeken, 1000+ artikelen en host van de podcast de Erno Hannink Show en wekelijkse case study videos. Lees meer over Erno

Leave a Comment:

Leave a Comment: