Online Resultaat Case Study: Rutger Steenbergen

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

apr 03

In deze video een analyse van de trechter van SEOZwolle.nl van Rutger Steenbergen.

In mijn review had ik een uitgebreide versie van 19 minuten met verschillende pagina’s. Uiteindelijk heb ik besloten om te concentreren op de trechter – de opt in – van seozwolle. Wil jij de uitgebreide versie zien? Laat het me weten in de reacties.

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Of…
Wil jij een analyse van hoe jij online meer resultaat boekt voor jouw bedrijf – http://onlineresultaatanalyse.nl – de analyse van jouw online resultaat.
Follow

About the Author

Erno is de Business Coach voor ondernemers met 5-25 medewerkers. Ik help ondernemers bij beslissingen voor meer resultaat zonder harder te werken. Mijn unieke eigenschap is vragen stellen vanuit oprechte nieuwsgierigheid en de essentie van de lessen te benoemen. Erno is auteur van 10 boeken, 1000+ artikelen en host van de podcast de Erno Hannink Show. Lees meer over Erno Volg de nieuwste artikelen via de RSS feed of via LinkedIn.