Online Resultaat Case Study: Rutger Steenbergen

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

apr 03

In deze video een analyse van de trechter van SEOZwolle.nl van Rutger Steenbergen.

In mijn review had ik een uitgebreide versie van 19 minuten met verschillende pagina’s. Uiteindelijk heb ik besloten om te concentreren op de trechter – de opt in – van seozwolle. Wil jij de uitgebreide versie zien? Laat het me weten in de reacties.

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Of…
Wil jij een analyse van hoe jij online meer resultaat boekt voor jouw bedrijf – http://onlineresultaatanalyse.nl – de analyse van jouw online resultaat.
Print Friendly, PDF & Email
Follow

About the Author

Erno is een businesscoach die je helpt met beslissingen nemen, maar je ook uit je tunnelvisie haalt en je een breder perspectief laat zien. Een gesprek met Erno leidt altijd tot scherpe, nieuwe inzichten. Wil je brandjes blijven blussen of ga je doen wat het belangrijkste is voor je bedrijf? Erno houdt je bij de les, loodst je door de prioriteiten en helpt je om stap voor stap de juiste beslissingen te nemen om een gezonde groeimotor te bouwen, zodat de onderneming vanzelf loopt met je team, de juiste klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee hij klanten helpt: – Beslis hulp nuBetere beslissingen actie groepFocus en stok achter de deur. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.