Online Resultaat Case Study: Rutger Steenbergen

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

apr 03

In deze video een analyse van de trechter van SEOZwolle.nl van Rutger Steenbergen.

In mijn review had ik een uitgebreide versie van 19 minuten met verschillende pagina’s. Uiteindelijk heb ik besloten om te concentreren op de trechter – de opt in – van seozwolle. Wil jij de uitgebreide versie zien? Laat het me weten in de reacties.

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Of…
Wil jij een analyse van hoe jij online meer resultaat boekt voor jouw bedrijf – http://onlineresultaatanalyse.nl – de analyse van jouw online resultaat.
Follow

About the Author

Erno is de Social funnel Specialist. Zijn missie, de slechte online resultaten van goede bedrijven de wereld uit helpen. Cursussen, Advies en Coaching voor ondernemers en organisaties. Winstoptimalisatie van jouw online marketing en verkoop dat is waar je Erno voor inschakelt. Erno is auteur van 7 boeken, 1000+ artikelen en host van de podcast de Erno Hannink Show en wekelijkse case study videos. Lees meer over Erno

Leave a Comment:

Leave a Comment: