Online sociale netwerken – een overzicht door jou

Door Erno Hannink | d. Narrow Networking

feb 26

Op enthousiasmeren.nl gaf ik al aan hoe belangrijk online netwerken en de communicatie op je blog voor jullie bedrijf is.

Online netwerken of Social Networks
Dit is hoe ik er mee werk en waar het voor mij al erg leuke verbindingen en communicaties heeft opgeleverd:

Ben je eenmaal verbonden dan heb je het potentieel van nieuwe contacten uitgebreid met de verbindingen van deze nieuwe verbinding naar jou. De kans dat hier mensen tussen zitten waar je samen iets me kunt bereiken wordt alleen maar groter. Het online netwerk zorgt voor vele warme contacten.


Marieke en Yvette had ik eerder al eens beloofd dat ik een overzicht zou maken van verschillende online netwerken. Het leek me leuk om net als de NL Z-list (een overzicht van de beste Nederlandse blogs) en de European Z-list (an overview of the best European blogs) ook een vergelijkbaar overzicht voor online netwerken te maken.

Dus gebruik dit overzicht als startpunt in het opbouwen van een sociaal netwerk op internet. Bouw het off-line uit.
Een online contact is de basis voor het noodzakelijke offline contact.

Ken je zelf nog andere online netwerken voeg ze toe en stem op je favorieten.

plex8104


Wil je je naar aanleiding van dit artikel online met mij verbinden dan kan dat op vele verschillende manieren. Kijk maar eens tussen de netwerken op mijn site. Beginnen kun je altijd op Hyves, LinkedIn en Xing. Wie weet vind je nog interessante contacten in mijn netwerk. Of neem gewoon eens contact met mij op, dat kan altijd :o) .

Print Friendly, PDF & Email
Follow

About the Author

Erno is een businesscoach die je helpt met beslissingen nemen, maar je ook uit je tunnelvisie haalt en je een breder perspectief laat zien. Een gesprek met Erno leidt altijd tot scherpe, nieuwe inzichten. Wil je brandjes blijven blussen of ga je doen wat het belangrijkste is voor je bedrijf? Erno houdt je bij de les, loodst je door de prioriteiten en helpt je om stap voor stap de juiste beslissingen te nemen om een gezonde groeimotor te bouwen, zodat de onderneming vanzelf loopt met je team, de juiste klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee hij klanten helpt: – Beslis hulp nuBetere beslissingen actie groepFocus en stok achter de deur. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.

Comments are closed