Beeckestijn Business School online resultaat case study #ORCS31

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

okt 23

In deze video een analyse van de website van Beeckestijn Business School. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld het verbeteren van de homepag of de wijze waarop men contact met je op kan nemen.

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:

  • De homepage met de Ogen
  • De call to action
  • De opleidingen
  • De funnel achter de website
  • Hoe het contactformulier beter kan
  • Het nut van de chat functie
  • Hoe testemonials gebruikt kunnen worden
  • De whitepapers

Links die ik noem in mijn Case Study:

Website: Beeckestijn.org

De podcast die ik eerder deze week opname met Hans Molenaar vind je hier.

Minder verkopers, meer online marketing – Hans Molenaar

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Of…

Wil jij een analyse van hoe jij online meer resultaat boekt voor jouw bedrijf – http://onlineresultaatanalyse.nl – de analyse van jouw online resultaat.

Bewaren

About the Author

Ik help zelfstandige professionals (ZP-ers) internet slim te gebruiken zodat ze meer klanten krijgen. Klanten aantrekken is de sleutel. Mentor, auteur en spreker over Klanten Aantrekken. Auteur van het boek Laat de klant naar jou komen en Kies je doelgroep. Initiator van verschillende evenementen als SOBCon Europe, SMC Netherlands, SMC Amsterdam, WordCamp Netherlands, Social Media Event. Balans in ondernemerschap en familie is belangrijk. Getrouwd met Monique en vader van onze zoon en dochter. Oprichter van Hannink Online Media (een netwerk bedrijf). Meer over Erno op de Over mij pagina

Leave a Comment:

(1) reactie

[…] https://www.beeckestijn.orgEr is ook een case study van de website van Beeckestijn Business School […]

Reply
Add Your Reply

Leave a Comment: