Beeckestijn Business School online resultaat case study #ORCS31

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

okt 23

In deze video een analyse van de website van Beeckestijn Business School. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld het verbeteren van de homepag of de wijze waarop men contact met je op kan nemen.

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:

  • De homepage met de Ogen
  • De call to action
  • De opleidingen
  • De funnel achter de website
  • Hoe het contactformulier beter kan
  • Het nut van de chat functie
  • Hoe testemonials gebruikt kunnen worden
  • De whitepapers

Links die ik noem in mijn Case Study:

Website: Beeckestijn.org

De podcast die ik eerder deze week opname met Hans Molenaar vind je hier.

Minder verkopers, meer online marketing – Hans Molenaar

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Of…

Wil jij een analyse van hoe jij online meer resultaat boekt voor jouw bedrijf – http://onlineresultaatanalyse.nl – de analyse van jouw online resultaat.

Bewaren

Follow

About the Author

Erno is de Business Coach voor ondernemers met 8-25 medewerkers. De ondernemers die ik help bouwen een duurzaam bedrijf, voor het team, de klanten en een gezonde winst. Ik ben er voor jou en breng zelfsturing in je team, met lastige vragen, bewezen processen, structuur en regelmaat. Ik luister naar je, geef directe terugkoppeling en nieuwe inzichten voor betere beslissingen. De drie dingen waarmee ik klanten help: – De juiste klanten aantrekkenNieuw product en snelStok achter de deur Lees meer over zijn diensten. Erno is auteur van 12 boeken, 1000+ artikelen en host van de podcast de Erno Hannink Show. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) de RSS feed of via LinkedIn.

Comments are closed