Beeckestijn Business School online resultaat case study #ORCS31

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

okt 23

In deze video een analyse van de website van Beeckestijn Business School. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld het verbeteren van de homepag of de wijze waarop men contact met je op kan nemen.

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:

  • De homepage met de Ogen
  • De call to action
  • De opleidingen
  • De funnel achter de website
  • Hoe het contactformulier beter kan
  • Het nut van de chat functie
  • Hoe testemonials gebruikt kunnen worden
  • De whitepapers

Links die ik noem in mijn Case Study:

Website: Beeckestijn.org

De podcast die ik eerder deze week opname met Hans Molenaar vind je hier.

Minder verkopers, meer online marketing – Hans Molenaar

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Of…

Wil jij een analyse van hoe jij online meer resultaat boekt voor jouw bedrijf – http://onlineresultaatanalyse.nl – de analyse van jouw online resultaat.

Bewaren

Follow

About the Author

Erno is de Social funnel Specialist. Zijn missie, de slechte online resultaten van goede bedrijven de wereld uit helpen. Cursussen, Advies en Coaching voor ondernemers en organisaties. Winstoptimalisatie van jouw online marketing en verkoop dat is waar je Erno voor inschakelt. Erno is auteur van 7 boeken, 1000+ artikelen en host van de podcast de Erno Hannink Show en wekelijkse case study videos. Lees meer over Erno

Leave a Comment:

(1) reactie

[…] https://www.beeckestijn.orgEr is ook een case study van de website van Beeckestijn Business School […]

Reply
Add Your Reply

Leave a Comment: