Online Resultaat Case Study #ORCS 39 Greentrust Consultancy B.V.

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

dec 18

In deze video een analyse van de social funnel van Greentrust Consultancy B.V.. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld over de missende actie op de homepage .


Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:

Website

  • de actie op de homepage
  • de expertise van Greentrust
  • de producten van Greentrust
  • nieuws
  • hoe ze hun lijst opbouwen

Social Media

  • ze gebruiken Twitter, LinkedIn en Facebook. Is dat verstandig?

 

Website: www.greentrust.nl

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Of…

Wil jij een analyse van hoe jij online meer resultaat boekt voor jouw bedrijf – http://onlineresultaatanalyse.nl – de analyse van jouw online resultaat.

Follow

About the Author

Erno is de Business Coach voor ondernemers met 5-25 medewerkers. Ik help ondernemers bij zelfzuchtige beslissingen voor meer vrijheid. Mijn unieke eigenschap is om lastige vragen te stellen en je richting actie te duwen. Erno is auteur van 7 boeken, 1000+ artikelen en host van de podcast de Erno Hannink Show. Lees meer over Erno

Leave a Comment:

Leave a Comment: