Online Resultaat Case Study #ORCS 39 Greentrust Consultancy B.V.

By Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

dec 18

In deze video een analyse van de social funnel van Greentrust Consultancy B.V.. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld over de missende actie op de homepage .


Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:

Website

  • de actie op de homepage
  • de expertise van Greentrust
  • de producten van Greentrust
  • nieuws
  • hoe ze hun lijst opbouwen

Social Media

  • ze gebruiken Twitter, LinkedIn en Facebook. Is dat verstandig?

 

Website: www.greentrust.nl

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Of…

Wil jij een analyse van hoe jij online meer resultaat boekt voor jouw bedrijf – http://onlineresultaatanalyse.nl – de analyse van jouw online resultaat.

About the Author

Ik help zelfstandige professionals (ZP-ers) internet slim te gebruiken zodat ze meer klanten krijgen. Klanten aantrekken is de sleutel. Mentor, auteur en spreker over Klanten Aantrekken. Auteur van het boek Laat de klant naar jou komen en Kies je doelgroep. Initiator van verschillende evenementen als SOBCon Europe, SMC Netherlands, SMC Amsterdam, WordCamp Netherlands, Social Media Event. Balans in ondernemerschap en familie is belangrijk. Getrouwd met Monique en vader van onze zoon en dochter. Oprichter van Hannink Online Media (een netwerk bedrijf). Meer over Erno op de Over mij pagina

Leave a Comment:

Leave a Comment: