Online Resultaat Case Study #ORCS 39 Greentrust Consultancy B.V.

Door Erno Hannink | Content Marketing Case Studies

dec 18

In deze video een analyse van de social funnel van Greentrust Consultancy B.V.. Wat zijn de pluspunten en de kluspunten. Je kunt na het zien van deze video de elementen die ik noem gebruiken om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Bijvoorbeeld over de missende actie op de homepage .


Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week:

Website

  • de actie op de homepage
  • de expertise van Greentrust
  • de producten van Greentrust
  • nieuws
  • hoe ze hun lijst opbouwen

Social Media

  • ze gebruiken Twitter, LinkedIn en Facebook. Is dat verstandig?

 

Website: www.greentrust.nl

Gebruik de elementen die ik noem in de video om één punt te verbeteren in jouw online resultaat de komende week. Of…

Wil jij een analyse van hoe jij online meer resultaat boekt voor jouw bedrijf – http://onlineresultaatanalyse.nl – de analyse van jouw online resultaat.

Print Friendly, PDF & Email
Follow

About the Author

Erno is de businesscoach die ondernemers helpt om de lange termijn doelen sneller te realiseren. Ondernemers die het beter willen doen voor de planeet, maatschappij en zichzelf. Met zijn ondersteuning en tips helpt hij je dagelijkse doelen te kiezen zodat je de lange termijn doelen eindelijk gaat realiseren. Test zijn coaching een week lang gratis uit met deze code ERNOHANNINKWEEK op dit platform -> ga naar coach.me. Sluit je aan bij de community van ondernemers die iets bijzonders doen.