Precies een week geleden hadden we een interessante Ronde Tafel over Personal Branding. Bas van de Haterd schreef in november 2007 een artikel over personal branding op MarketingFacts (het marketingblog van Nederland) en artikel is reden van deze eerste ronde tafel over personal branding. Bas heeft een aantal bijzondere mensen uitgenodigd voor deze discussie.
Foto: King76
De deelnemers:
11 experts/ondernemers waren op de oproep van Bas afgekomen, waaronder Marjolein Brocatus, Karen Romme (Calimero Marketing), Tom Scholten , Huub van Zwieten ( Het merk ik), Rikkert Walbeek (SalesXeed), Erno Hannink (Enthousiasmeren), Willem Schepers en gastheer Ronald van den Hoff.
Tijdens de ronde tafel heb ik live berichten gestuurd naar Twitter. Berichten waarvan ik tijdens de discussie vond dat ze het meest opvallend waren:
foto: Sarej
Bij de afsluiting krijgen we allemaal een ondernemerskalender van Karen Romme en :
Waren er nu nog reacties op Twitter op deze brei van tweets? Ja
Ja, je hebt identiteit, imago en gewenst imago en daar pas je je strategie weer op aan. Dus demonstraties om je kunde of kwaliteit te onderstrepen bijvoorbeeld. Ga je vrienden vragen hoe ze je zien en kijken hoe dat overeenkomt met je beeld over jezelf? Hoe constateer je authenticiteit? Dus een soort viral campagne.
Echtheid is een grote sleutel voor een leven met meer lol, meer vrienden en meer geluk.
het is een beeld gecreeerd door anderen over jou, dat maakt het lastig…
Is dit de toekomst van het coachingvak? đ
Maaiveld 2.0! Niet alleen er bovenuit steken, maar ook lekker zwieren in de wind met z’n allen.
TG zet juist in op corporate en personal branding. Als adviseur wordt je daarin ondersteund. Het gebeurt dus wel.
EH: TG = Twijnstra Gudde de werkgever van Martijn
dank voor alle updates van jullie meeting over personal branding! đ
Dit was mijn live verslag via Twitter. Voor andere inzichten over Personal Branding kun je ook de volgende artikelen lezen:
Ik wil nog even kwijt dat ik de locatie bijzonder mooi en op een handige locatie; Seats2Meat in Hoog Catharijne.
Dank je wel Ronald voor de locatie en Bas voor het samenbrengen. Hopelijk komt er nog een vervolg. Bas?
Erno is een businesscoach die je helpt met beslissingen nemen, maar je ook uit je tunnelvisie haalt en je een breder perspectief laat zien. Een gesprek met Erno leidt altijd tot scherpe, nieuwe inzichten. Wil je brandjes blijven blussen of ga je doen wat het belangrijkste is voor je bedrijf? Erno houdt je bij de les, loodst je door de prioriteiten en helpt je om stap voor stap de juiste beslissingen te nemen om een gezonde groeimotor te bouwen, zodat de onderneming vanzelf loopt met je team, de juiste klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee hij klanten helpt: â Beslis hulp nu â Betere beslissingen actie groep â Focus en stok achter de deur. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.