Van overleven als solopreneur naar all-in ondernemen – Esther Gons

Vandaag het gesprek met Esther Gons. Esther is founding partner van NEXT Amsterdam, investeert en coached digitale startups en helpt bedrijven met hun digitale innovatie. Wat heb je nodig om succesvol innovatie te schalen binnen een organisatie. Esther is co-Auteur van het boek ‘De corporate Startup” dat dit jaar de internationale award managementboek van het… Lees verder Van overleven als solopreneur naar all-in ondernemen – Esther Gons

Met strategisch netwerken bedrijven helpen met groeien – Ursula van Zantvliet Rozemeijer

Vandaag het gesprek met Ursula van Zantvliet Rozemeijer. Met haar bedrijf MeerBusiness Amsterdam bouwt ze continue aan de strategische netwerken van de deelnemers. Alles om de ondernemers en directeuren in het netwerk te helpen om te groeien met hun bedrijf. Klik op de grootte afspeel-knop hieronder om direct te luisteren.

De meest handige tools voor aandacht met video – Vivian Acquah

Vandaag het gesprek met Vivian Acquah. Vivian is een workplace wellness advocate. Zij helpt organisaties met het gezond, gelukkig en veilig houden van hun werknemers. Organisaties kunnen adios zeggen tegen verzuim, stress, burn-outs en bore-outs.   Een leuke aflevering waarin ik over vele nieuwe tools leerde die Vivian gebruikt om haar video’s te maken en… Lees verder De meest handige tools voor aandacht met video – Vivian Acquah

Sta voor je idealen en trek daarmee jouw ideale klant aan – Jaap Stronks

Vandaag het gesprek met Jaap Stronks. Jaap is eigenaar en directeur van Bolster, een boutique digitaal bureau in Rotterdam dat werkt voor maatschappelijke en journalistieke organisaties. Na een bestaan als freelance online-strateeg en de oprichting van een online-communicatiebureau startte hij eind 2014 dit bureau, dat zich specialiseert in de combinatie van strategie, design en webdevelopment… Lees verder Sta voor je idealen en trek daarmee jouw ideale klant aan – Jaap Stronks

Met ziel en zakelijkheid werken aan je bedrijf – Sandra Garretsen

Vandaag het gesprek met Sandra Garretsen. Sandra staat voor ondernemerschap, organisatieontwikkeling en strategische HR. Ze brengt energie en geeft richting aan ontwikkeling en vernieuwing. “Lekker aan het werk zijn” betekent voor haar: Doen waar je goed in bent en daar heel blij van worden binnen een werkomgeving waar veiligheid en vertrouwen de belangrijkste kernwaarden zijn. Voor… Lees verder Met ziel en zakelijkheid werken aan je bedrijf – Sandra Garretsen

Meer resultaat met meer aandacht in de media – Janneke van Heugten

Vandaag het gesprek met Janneke van Heugten. Janneke is adviseur bij het EuroGender Network van de European Institute for Gender Equality. Met haar platform Vakerindemedia.nl is het haar missie om zoveel mogelijk mensen te ondersteunen in het realiseren van media-aandacht, zodat de experts in de media een afspiegeling vormen van de Nederlandse maatschappij.   Met de… Lees verder Meer resultaat met meer aandacht in de media – Janneke van Heugten

The Story Drive framework for more impact with your business – Bernadette Jiwa

Vandaag het gesprek met Bernadette Jiwa. In tegenstelling tot meer dan 80% van de gesprekken in deze podcast is dit een aflevering in het Engels. Ik beloof je het is de moeite waard om te luisteren naar deze aflevering. Een paar jaar geleden kwam ik aanraking met haar boekjes. De boekjes en de artikelen in haar… Lees verder The Story Drive framework for more impact with your business – Bernadette Jiwa

Dit leerde ik tijdens het dieptepunt van mijn bedrijf – Emile Koolstra

Vandaag het gesprek met Emile Koolstra. Emile is E-commerce lover & Magento expert. Eigenaar van Magento specialist Younify. Na ruim 15 jaar in de outsourcing wereld gewerkt te hebben is hij nu 10 jaar als ondernemer actief in de snel veranderende wereld van de online verkoop. Emile ken ik van mijn eerste baan bij One… Lees verder Dit leerde ik tijdens het dieptepunt van mijn bedrijf – Emile Koolstra

De 11 winstoptimalisatie elementen voor online marketing – Erno Hannink

Vandaag een deel van het boek “De 11 winstoptimalisatie elementen voor online marketing” Mijn missie: Slechte online resultaten van goede bedrijven de wereld uit helpen Wil je het boekje 11 winstoptimalisatie elementen voor online ontvangen via de post wanneer het klaar is? Ga dan naar Ernohannink.nl en vraag het aan, direct op de homepage. www.ernohannink/winstoptimalisatie-scorekaart… Lees verder De 11 winstoptimalisatie elementen voor online marketing – Erno Hannink

De zakelijke DNA methode voor meer resultaat uit je content – Karin Garritsen

Vandaag het gesprek met Karin Garritsen. Karin is mede-eigenaar van marketingadviesbureau Contentvisie. Ruim negen jaar werkte zij als hoofddocent Online Communicatie en praktijkcoördinator aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN). Daar heeft zij zich verdiept in digitale communicatie en alle ontwikkelingen binnen het vak. Ze zag dat veel organisaties aan de slag gaan met… Lees verder De zakelijke DNA methode voor meer resultaat uit je content – Karin Garritsen