Na de vorige serie over verkopen en de succesvolle webinars kwam ik op een idee voor een nieuwe serie. Dit is de eerste aflevering in de serie over focus.
Categorie: Podcast
De Erno Hannink Show – interviews met ondernemers met grootse plannen en bijzondere resultaten. Een podcast voor de ondernemer die tips uit de praktijk zoekt om zelf te groeien.
Prioriteiten/bitsing– 5 van 5
In de vorige aflevering hebben we het gehad over leads omzetten naar klanten. Deze aflevering gaan we het hebben over prioriteiten.
Leads omzetten naar klanten – 4 van 5
In de vorige aflevering hebben we het gehad over leads genereren. Deze keer gaan we het hebben over leads omzetten in klanten.
Leads genereren – 3 van 5
Vorige week hebben we het gehad over het geheim van alles verkopen. In deze aflevering gaan we het hebben over leads genereren.
Alles verkopen en mythes – 2 van 5
Welkom bij aflevering 2 van 5 in de serie over verkopen. In de vorige aflevering hadden we het over verkopen aan bestaande klanten. Deze aflevering gaat over het geheim van alles verkopen.
Verkopen aan bestaande klanten – 1 van 5
In deze aflevering gaan we het hebben over verkoop aan bestaande klanten. Waarom doen we dit?
Serie over verkopen, introductie – 0 van 5
Welkom bij deze nieuwe serie. In deze serie behandel ik een aantal onderwerpen, te beginnen met verkoop. Waarom is verkoop nou zo belangrijk? Veel mensen hebben een hekel aan verkopen. Ze hebben het gevoel dat ze zichzelf op een nare manier moeten verkopen.
Met een bijzondere intake de leukste klanten – Nienke van Bezooijen
In deze aflevering het interview met trainer, spreker en auteur Nienke van Bezooijen.
Met verhalen klanten de liefde verklaren – Debbie Bernasco
In deze aflevering het interview met ondernemer en Nederlands meest invloedrijke vrouw op gebied van contentmarketing Debbie Bernasco.
Mix je authentieke zelf met verkooptechniek – Daniëlle de Jonge
In deze aflevering het interview met trainer, spreker en auteur Daniëlle de Jonge. Daniëlle de Jonge is trainer, veel gevraagd spreker en auteur van de boeken ‘Verleid de klant’ (2013) en ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ (2015).