Herken jij je in een van de volgende situaties? Je coachpraktijk kan meer klanten gebruiken. Je wilt je bezinnen op je coachactiviteiten. Of…
Til je bedrijf naar een hoger plan. Ontwikkel jouw ondernemerskennis en maak je coachbedrijf succesvol.
Daarvoor introduceert Nienke Lokhorst (oprichter van de Coachloper), samen met 6 andere top-experts op ondernemersgebied, een kennis- en netwerkevent voor coaches.
Op vrijdag 11 april zijn 7 experts verzameld op één plek, speciaal voor jou
Sabriyé Dubrie geeft op 11 een workshop voor coaches die online meer potentiële klanten willen aantrekken. Social media heeft een steeds grotere invloed op je Google ranking. In deze workshop leer je 5 stappen die jij als ondernemende coach meteen kunt zetten om beter online gevonden te worden door potentiële klanten.
De workshop die Jennifer Delano deze dag verzorgt, gaat over jouw nieuwswaarde. Wat zijn de unieke en nieuwswaardige kenmerken van jou en jouw bedrijf? Daarmee heb je de basis waarmee jij jezelf naar jouw klanten en in de media kan gaan promoten. Het is tijd om te zorgen dat je weet hoe je nieuwe klanten aantrekt en hoe je wél gebeld wordt door journalisten!
De workshop die Martijn Meima verzorgt is voor coaches die meer klanten willen met minder moeite en die hun intuïtie ook zakelijk willen inzetten. Tijdens deze workshop maak je kennis met een aantal bewezen intuïtieve technieken waaronder opstellingen en intuïtief coachen, die je zakelijk kunt toepassen.
Veronique Prins geeft een workshop, bedoeld voor coaches die graag meer ‘in control’ van hun eigen praktijk willen komen. In deze workshop krijg je op 5 kernpunten inzicht, praktische tips en handvatten, waardoor je vanaf morgen weer aan het stuur van je eigen praktijk staat. Zodat jij weer bezig kunt zijn met datgene wat jij het liefste doet; je vak uitoefenen.
De workshop die Klaar Mous op 11 april verzorgt gaat over succesvolle video’s. Aan de hand van voorbeeldvideo’s laat Klaar zien hoe je een succesvolle video maakt. Je krijgt tips over het maken van je eigen video én hoe deze gevonden wordt op het internet.
De workshop die Nienke Lokhorst op 11 april verzorgt is voor coaches die graag willen verdienen wat ze waard zijn. Met de new style krijg je meer klanten en bespaar je jezelf tijd. Weet jij dat er meer mogelijk is of ben je er nieuwsgierig naar? Ruik jij je kans en wil jij je coachbedrijf naar een hoger plan tillen?
Tijdens deze dag geef ik ook een workshop, speciaal voor coaches die in een kringetje blijven hangen. Veel uren werk, voor te weinig omzet. Jij wil graag uit die kring. Meer omzet en minder uren werken. In deze workshop leer je het verschil tussen een doelgroep en doelklant. Waarom het belangrijk is voor een doelklant te gaan. Je leert hoe je die doelklant kiest zodat je de ideale klant aantrekt. Hyperspecialisatie.
We doen je een paar dagen lang een bizar aanbod. Tot en met vrijdag 14 februari kun je je aanmelden voor slechts 57 euro exclusief btw.
Noot: De drankjes tijdens de netwerkborrel zijn voor eigen rekening.
Deze dag heeft een waarde van 197 euro exclusief btw.
Meer informatie over de Professionaliseringsdag voor ondernemende coaches.
Wat gebeurt er als je op de ‘Ja, ik meld me aan’-knop klikt? Je gaat naar de website van coachloper. Daar klik je nog een keer op de knop. Daar vul je de gegevens en betaal je. Dan ben jij één van de deelnemers voor dit lage bedrag.
Erno is een businesscoach die je helpt met beslissingen nemen, maar je ook uit je tunnelvisie haalt en je een breder perspectief laat zien. Een gesprek met Erno leidt altijd tot scherpe, nieuwe inzichten. Wil je brandjes blijven blussen of ga je doen wat het belangrijkste is voor je bedrijf? Erno houdt je bij de les, loodst je door de prioriteiten en helpt je om stap voor stap de juiste beslissingen te nemen om een gezonde groeimotor te bouwen, zodat de onderneming vanzelf loopt met je team, de juiste klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee hij klanten helpt: – Beslis hulp nu – Betere beslissingen actie groep – Focus en stok achter de deur. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.
Eenvoudige videomarketing met deze 7 handvatten
Ik vind social media helemaal niet leuk