Resultaten Twitter actie van lokale ondernemer – kampioensbakker Paul Berntsen uit Didam

Door Erno Hannink | Marketing met audio

sep 30

De kampioensbakker Paul Berntsen te Didam had een actie in combinatie met Twitter. Als je zijn volger was dan kon je zaterdag 25 september gratis oliebollen ophalen. Hij heeft de actie #gratisoliebollen genoemd en was alleen te volgen via Twitter.

Het was een mooie actie van een lokale ondernemer die dicht bij mij in de buurt zijn bedrijf heeft. Een mooie gelegenheid om eens te kijken wat zo’n actie nu oplevert. Op het moment dat ik er was rond 9:30u was ik de eerste volger voor de actie.

Ik heb het oliebollen bakken en een kort gesprek met Paul gefilmd. Zie het artikel Social Media en lokale ondernemer Kampioensbakker Paul Berntsen.

Natuurlijk was ik ook benieuwd naar het resultaat. Met Paul heb ik afgesproken hem te bellen en dat op te nemen.

Resultaat #gratisoliebollen

Het resultaat was 16 volgers die de oliebollen hebben opgehaald of hebben laten ophalen.

Enkele tweets van Paul @kampioensbakker:

http://yfrog.com/juw9qqj – Kom maar volgers de eerste #gratisoliebollen liggen in de olie

@MaikSteenkamp Natuurlijk stuur moeder maar langs #gratisoliebollen

http://yfrog.com/mjb49oj – #gratisoliebollen een succes dit is er nog over van de oliebollen die we gebakken hebben #volger100 #bedankt

De redacteur van Bakkerswereld is ook geweest en heeft zijn oliebollen opgehaald, maar ze hebben er niets over gepubliceerd.

Paul was tevreden met het resultaat en verwacht veel van social media ook voor de zelfstandige ondernemers die vooral lokaal werken.

Print Friendly, PDF & Email
Follow

About the Author

Erno is een businesscoach die je helpt met beslissingen nemen, maar je ook uit je tunnelvisie haalt en je een breder perspectief laat zien. Een gesprek met Erno leidt altijd tot scherpe, nieuwe inzichten. Wil je brandjes blijven blussen of ga je doen wat het belangrijkste is voor je bedrijf? Erno houdt je bij de les, loodst je door de prioriteiten en helpt je om stap voor stap de juiste beslissingen te nemen om een gezonde groeimotor te bouwen, zodat de onderneming vanzelf loopt met je team, de juiste klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee hij klanten helpt: – Beslis hulp nuBetere beslissingen actie groepFocus en stok achter de deur. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.

Comments are closed