The Psychology of Online Persuasion – Nathalie Nahai 1/2

Door Erno Hannink | Podcast

mrt 23

Vandaag het gesprek met Nathalie Nahai.

Nathalie Nahai

Deze keer een aflevering in het Engels met Nathalie Nahai over online overtuigen.

Nathalie is a web psychologist, international speaker and author of the best-selling book, Webs of Influence: The Psychology of Online Persuasion (Pearson).

The foremost expert in web psychology, Nathalie helps businesses apply scientific rigour to their website design, content marketing and products. She has worked with Fortune 500 companies, design agencies and SMEs, including Google, eBay, Unilever and Harvard Business Review, to name a few.

Nathalie lectures internationally on the digital application of behavioural sciences, host Guardian podcasts, and contributes to national publications, TV and radio on the subject of online behaviour.

Veel plezier met de inzichten van Nathalie.

Episode 104

Show Notes

Je kunt Natalie Nahai hier vinden:

Opvallende uitspraken die ik mooi vind in het interview:

  • By bonding with your clients, you are better able to help solve their problems
  • Try to chose a target client rather than a target group of clients.
  • I find that I can work best with people who have the same motivation and interests as me.
  • Do not be afraid to change your target client of you are on a different level of thinking.
  • A lot of motion on the landing page distracts from Call To Action.
  • The web of influence

Vergeet niet te abonneren op de Erno Hannink Show via iTunes, Stitcher of SoundCloud.

Kun je mij een groot plezier doen zodat meer ondernemers deze podcast kunnen vinden? Geef deze podcast jouw eerlijke beoordeling en recensie. Dit helpt mij enorm om deze podcast te verspreiden. Dank je wel hiervoor. Stuur me een korte e-mail om mij te laten weten dat je dit gedaan hebt en ik stuur je een verrassing.

Je kunt mij bereiken op podcast@ernohannink.nl Ik hoor graag van jou.

Wil je weten hoe jij ook meer klanten krijgt met online?

Hoe je met internet sneller jouw grootse doel bereikt?

Vraag dan nu de Online Zichtbaar Analyse aan.

Bedoeld voor ondernemers die in de B2B omgeving werken met grootse plannen.

In een korte analyse snel zicht op wat je online wilt verbeteren voor me

Bewaren

Follow

About the Author

Erno is de Social funnel Specialist. Zijn missie, de slechte online resultaten van goede bedrijven de wereld uit helpen. Cursussen, Advies en Coaching voor ondernemers en organisaties. Winstoptimalisatie van jouw online marketing en verkoop dat is waar je Erno voor inschakelt. Erno is auteur van 7 boeken, 1000+ artikelen en host van de podcast de Erno Hannink Show en wekelijkse case study videos. Lees meer over Erno

Leave a Comment:

(1) reactie

[…] is de 2e aflevering uit een serie van 2. Hier staat deel […]

Reply
Add Your Reply

Leave a Comment: