Jouw Marketingplan in 6 vragen – Albert Zeeman

Door Erno Hannink | Podcast

jul 13

Vandaag het gesprek met Albert in mijn woonkamer.

Innovatie- en marketingspecialist Albert Zeeman werkte mee aan de succesvolle introductie van prepaid bellen door Libertel en bracht de eerste accessoires voor de iPad in de officiële Apple Stores.



Albert helpt organisaties en kleine zelfstandigen bij het (her)ontdekken van hun toegevoegde waarde om die te vertalen naar nieuw succes. De hype van 2015, het Oxboard, begon bij een doordachte campagne, gebaseerd op de methode Marketingplan Today van Albert Zeeman

Veel plezier met de inzichten van Albert.

 

Episode 120

Show Notes

Je hier met Jan verbinden:

Transcriptie

 

 

 

 


Vergeet niet te abonneren op de Erno Hannink Show via iTunes, Stitcher of SoundCloud.

Kun je mij een groot plezier doen zodat meer ondernemers deze podcast kunnen vinden? Geef deze podcast jouw eerlijke beoordeling en recensie. Dit helpt mij enorm om deze podcast te verspreiden. Dank je wel hiervoor. Stuur me een korte e-mail om mij te laten weten dat je dit gedaan hebt en ik stuur je een verrassing.

Je kunt mij bereiken op podcast@ernohannink.nl Ik hoor graag van jou.

Wil je weten hoe jij ook meer klanten krijgt met online?

Hoe je met internet sneller jouw grootse doel bereikt?

Vraag dan nu de Online Zichtbaar Analyse aan.

Bedoeld voor ondernemers die in de B2B omgeving werken met grootse plannen.

In een korte analyse snel zicht op wat je online wilt verbeteren voor meer resultaat.

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Follow

About the Author

Erno is de Social funnel Specialist. Zijn missie, de slechte online resultaten van goede bedrijven de wereld uit helpen. Cursussen, Advies en Coaching voor ondernemers en organisaties. Winstoptimalisatie van jouw online marketing en verkoop dat is waar je Erno voor inschakelt. Erno is auteur van 7 boeken, 1000+ artikelen en host van de podcast de Erno Hannink Show en wekelijkse case study videos. Lees meer over Erno

Leave a Comment:

Leave a Comment: