De trechter die klanten oplevert ook als je slaapt – Bas van der Lans

Vandaag het gesprek met Bas van der Lans.

Bas is auteur van het Handboek voor Digitale Slagkracht en oprichter van 20-koppig WordPress-bureau ‘Van Ons’ (2006). Daar bouwen ze websites voor tv-programma’s (bijvoorbeeld Koffietijd), goede doelen (zoals Proefdiervrij en Bits of Freedom) en MKB’ers.

Bas van der Lans


Hij heeft zich dit doel gesteld: “In 2025 zijn er alleen nog effectieve sites en marketing in Nederland!”

In dit gesprek heb ik het met Bas over hoe hij gekomen is tot Van Ons. Wat het effect was van studeren en ondernemen tegelijkertijd. Stage in het buitenland. Bouwen van een team met ruim 20 mensen. Samenwerken met een compagnon. Altijd maar werken en inzien dat er meer is na de geboorte van het eerste kind bij zijn compagnon. Het werk wat ze doen. En natuurlijk hebben we het over de geweldige trechter die ze gebouwd hebben rondom het boek de Digitale Slagkracht.

Veel plezier met de inzichten van Bas.

Show Notes

Episode 146

Verbind hier met Bas van der Lans:

 

Vergeet niet te abonneren op de Erno Hannink Show via iTunes, Stitcher of SoundCloud.

Kun je mij een groot plezier doen zodat meer ondernemers deze podcast kunnen vinden? Geef deze podcast jouw eerlijke beoordeling en recensie. Dit helpt mij enorm om deze podcast te verspreiden. Dank je wel hiervoor. Stuur me een korte e-mail om mij te laten weten dat je dit gedaan hebt en ik stuur je een verrassing.

Je kunt mij bereiken op podcast@ernohannink.nl Ik hoor graag van jou.

 

Ontvang deze E-mail succes mindmap en checklists

e-mail lijst checklist

Lees ook het artikel Meer klanten met de tool die weinig mensen goed gebruiken.

"Disclosure of Material Connection: Some of the links in the post above are "affiliate links." This means if you click on the link and purchase the item, I will receive an affiliate commission. Regardless, I only recommend products or services I use personally and believe will add value to my readers. I am disclosing this in accordance with the Federal Trade Commission`s 16 CFR, Part 255: "Guides Concerning the Use of Endorsements and Testimonials in Advertising."

Geef jouw mening

*