Dit leerde ik tijdens het dieptepunt van mijn bedrijf – Emile Koolstra

Door Erno Hannink | Podcast

mrt 22

Vandaag het gesprek met Emile Koolstra.

Emile is E-commerce lover & Magento expert. Eigenaar van Magento specialist Younify. Na ruim 15 jaar in de outsourcing wereld gewerkt te hebben is hij nu 10 jaar als ondernemer actief in de snel veranderende wereld van de online verkoop.

Emile ken ik van mijn eerste baan bij One For All BV en Universal Electronics in Enschede. Ik startte daar als net afgestudeerde, hij werkte als student. Ik vond het leuk om met hem samen te werken en heb bewondering voor zijn inzet. We hebben het over hard werken voor een baas, burnout als zelfstandige en met passie werken als ondernemer. Emile verteld waarom het werken met werknemers voor hem fijn is. Hij deelt ten slotte wat hij leerde van de 4 klappen uit het dieptepunt met zijn bedrijf.

Veel plezier met de inzichten van Emile.

 

 

Show Notes

Episode 152

 

Verbind hier met Emile

Vergeet niet te abonneren op de Erno Hannink Show via iTunes, Stitcher of SoundCloud.

Kun je mij een groot plezier doen zodat meer ondernemers deze podcast kunnen vinden? Geef deze podcast jouw eerlijke beoordeling en recensie. Dit helpt mij enorm om deze podcast te verspreiden. Dank je wel hiervoor. Stuur me een korte e-mail om mij te laten weten dat je dit gedaan hebt en ik stuur je een verrassing.

Je kunt mij bereiken op podcast@ernohannink.nl Ik hoor graag van jou.

 

Follow

About the Author

Er komen constant moeilijke beslissingen op je af. Je wordt continu in de onderneming gezogen. Je hebt weinig mensen die echt met je kunnen sparren en snappen hoeveel bordjes je als ondernemer probeert draaiende te houden. Erno houdt je bij de les, ik loods je door de prioriteiten en help je stap voor stap om de juiste beslissingen te nemen om uiteindelijke een gezonde groeimotor te bouwen zodat je bedrijf vanzelf loopt. Ik breng ervaring mee van meer dan 1000 klanten die exact met dezelfde vragen zitten. De ondernemers die ik help met lastige beslissingen, bouwen een duurzaam bedrijf, voor het team, de klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee ik klanten help: – De juiste klanten aantrekkenNieuw product en snelStok achter de deur Lees meer over zijn diensten. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.