De rijkdom om te kiezen voor wat nu echt moet gebeuren – Herbert van Hoogdalem

Door Erno Hannink | Podcast

jan 10

Vandaag het gesprek met Herbert van Hoogdalem.

Herbert is Business Strateeg, Creative Director & Coach – Hij geeft Merken & Mensen Magie & Bezieling (terug). Ruim 13 jaar ondernemer, oprichter en mede-eigenaar van een tweetal bureau’s. Creatief met tekst.

Herbert van Hoogdalem

Herbert volg ik al heel wat jaren. Eind december kreeg ik een hele lange e-mail van hem waarin hij uitlegde dat hij alles anders gaat doen. Geen klanten meer, alle focus op het schrijven. Hij is auteur. Gelijk groots, een serie van 10 boeken moet er komen. De eerste 2 boeken staan voor begin 2020 op de planning.

 

In zijn e-mail herken ik iets, alles achter je verbranden en opnieuw beginnen. Hij deed het meerdere keren. Ik deed het zelf ook een paar keer. Ik schreef een persoonlijke e-mail terug en natuurlijk had hij zin in een gesprek voor de podcast.

 

Het was een mooi gesprek over hoe Herbert gekomen is tot de stap om nu auteur te worden en waarom dat zo lang duurde. Uiteraard gaat het ook over de door hem zo vaak beschreven reclamewereld van sex, drugs en rock&roll.

 

Vooral zijn persoonlijke teksten spreken mij aan. Dat wil ik van hem te leren, meer schrijven vanuit mijn hart.

 

Gelukkig kregen we de ruimte van Anna Maria om dit te doen op het Dak van Amsterdam bij Puur Events in Amsterdam. Dank je wel.

 

Veel plezier met de inzichten van Herbert.

Laten we beginnen…

Show Notes

Episode 180

 

Links uit de podcast

 

Transcriptie:

 

Follow

About the Author

Er komen constant moeilijke beslissingen op je af. Je wordt continu in de onderneming gezogen. Je hebt weinig mensen die echt met je kunnen sparren en snappen hoeveel bordjes je als ondernemer probeert draaiende te houden. Erno houdt je bij de les, ik loods je door de prioriteiten en help je stap voor stap om de juiste beslissingen te nemen om uiteindelijke een gezonde groeimotor te bouwen zodat je bedrijf vanzelf loopt. Ik breng ervaring mee van meer dan 1000 klanten die exact met dezelfde vragen zitten. De ondernemers die ik help met lastige beslissingen, bouwen een duurzaam bedrijf, voor het team, de klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee ik klanten help: – De juiste klanten aantrekkenNieuw product en snelStok achter de deur Lees meer over zijn diensten. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.