De rijkdom om te kiezen voor wat nu echt moet gebeuren – Herbert van Hoogdalem

Door Erno Hannink | Podcast

jan 10

Vandaag het gesprek met Herbert van Hoogdalem.

Herbert is Business Strateeg, Creative Director & Coach – Hij geeft Merken & Mensen Magie & Bezieling (terug). Ruim 13 jaar ondernemer, oprichter en mede-eigenaar van een tweetal bureau’s. Creatief met tekst.

Herbert van Hoogdalem

Herbert volg ik al heel wat jaren. Eind december kreeg ik een hele lange e-mail van hem waarin hij uitlegde dat hij alles anders gaat doen. Geen klanten meer, alle focus op het schrijven. Hij is auteur. Gelijk groots, een serie van 10 boeken moet er komen. De eerste 2 boeken staan voor begin 2020 op de planning.

 

In zijn e-mail herken ik iets, alles achter je verbranden en opnieuw beginnen. Hij deed het meerdere keren. Ik deed het zelf ook een paar keer. Ik schreef een persoonlijke e-mail terug en natuurlijk had hij zin in een gesprek voor de podcast.

 

Het was een mooi gesprek over hoe Herbert gekomen is tot de stap om nu auteur te worden en waarom dat zo lang duurde. Uiteraard gaat het ook over de door hem zo vaak beschreven reclamewereld van sex, drugs en rock&roll.

 

Vooral zijn persoonlijke teksten spreken mij aan. Dat wil ik van hem te leren, meer schrijven vanuit mijn hart.

 

Gelukkig kregen we de ruimte van Anna Maria om dit te doen op het Dak van Amsterdam bij Puur Events in Amsterdam. Dank je wel.

 

Veel plezier met de inzichten van Herbert.

Laten we beginnen…

Show Notes

Episode 180

 

Links uit de podcast

 

Transcriptie:

 

Print Friendly, PDF & Email
Follow

About the Author

Erno is de businesscoach die ondernemers helpt om de lange termijn doelen sneller te realiseren. Ondernemers die het beter willen doen voor de planeet, maatschappij en zichzelf. Met zijn ondersteuning en tips helpt hij je dagelijkse doelen te kiezen zodat je de lange termijn doelen eindelijk gaat realiseren. Test zijn coaching een week lang gratis uit met deze code ERNOHANNINKWEEK op dit platform -> ga naar coach.me. Sluit je aan bij de community van ondernemers die iets bijzonders doen.