Van idee naar product in 12 weken – Erwin Blom

Door Erno Hannink | Podcast

jan 24

Erwin Blom

Vandaag het gesprek met Erwin Blom.

Erwin Blom (1961) is actief als adviseur, strateeg en projectmanager op het gebied van nieuwe als klassieke media. Hij publiceert via Fast Moving Targets over nieuwe communicatie, media en technologie.

 

In 2009 kwam zijn ‘Handboek Communities; De kracht van sociale netwerken’ uit bij AW Bruna, tegelijk met mijn boek. Later heeft hij ook nog ‘De Realtime Revolutie; Hoe Twitter alles verandert’ en ‘Crowdfunding; Realiseer je droom zonder bank of subsidie’ uitgegeven.

 

Met het programma Top Names heeft Erwin inmiddels bijna 600 experts en innovators geïnterviewd. Gasten worden uitgenodigd op basis van trends en ontwikkelingen. Erwin is daarom ieder moment op de hoogte van de (tech) trends en ontwikkelingen en wat ze betekenen voor de maatschappij.

 

Erwin is in 2018 een nieuw initiatief gestart, de product school. In dit online platform maken deelnemers een nieuw product. Je maakt je eigen product en werkt samen met de anderen om je doel te realiseren. In 12 weken van idee naar product, zonder technische kennis.

 

In dit gesprek vraag ik Erwin naar zijn manier van ondernemen, de podcast met TopNames en product school.

We hebben het ook over muziek maken en de vergelijking met ondernemen. De ontdekkingsreis van zijn dochter met band Pip Blom die nu doorbreekt.

 

Veel plezier met de inzichten van Erwin.

Laten we beginnen…

Show Notes

Episode 182

 

Links uit de podcast

www.twitter.com/erwblom

www.linkedin.com/in/erwinblom

fastmovingtargets.nl/

www.productschool.nl/

Transcriptie:

 

Follow

About the Author

Er komen constant moeilijke beslissingen op je af. Je wordt continu in de onderneming gezogen. Je hebt weinig mensen die echt met je kunnen sparren en snappen hoeveel bordjes je als ondernemer probeert draaiende te houden. Erno houdt je bij de les, ik loods je door de prioriteiten en help je stap voor stap om de juiste beslissingen te nemen om uiteindelijke een gezonde groeimotor te bouwen zodat je bedrijf vanzelf loopt. Ik breng ervaring mee van meer dan 1000 klanten die exact met dezelfde vragen zitten. De ondernemers die ik help met lastige beslissingen, bouwen een duurzaam bedrijf, voor het team, de klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee ik klanten help: – De juiste klanten aantrekkenNieuw product en snelStok achter de deur Lees meer over zijn diensten. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.