Zo krijg je tips van je klant voor een betere website – Els Aerts en Karl Gilis

Door Erno Hannink | Podcast

mrt 07

Vandaag het gesprek met Els Aerts en Karl Gilis.

Els Aerts en Karl Gilis zijn de A en G van AGConsult, een Belgisch bedrijf gespecialiseerd in usability en conversie-optimalisatie.

Samen maken ze het web beter voor gebruikers sinds 2001. Webteksten spelen daarin een cruciale rol.

Dit jaar brachten ze daarom samen een boek uit over webschrijven.

‘’Webteksten die (voor jou) werken’ 121 bullshit-vrije en meteen toepasbare tips.

Dit boek kreeg ik ook na afloop van het gesprek. Aangezien ik al de digitale versie van het boek heb, ga ik het fysieke boek weggeven aan een luisteraar. Aan het einde van de aflevering hoor je wat je daar voor moet doen.

Ze stonden al even op mijn lijst voor een gesprek. Eerder had ik al een gesprek met Karl alleen (https://ernohannink.nl/waarom-kiest-klant-jou-belangrijkste-usability-vraag-karl-gilis/) maar nu met Els erbij. Ze waren in Nijmegen voor een evenement en hebben ze ruimte gemaakt voor dit gesprek. Dit gesprek is opgenomen in het hotel Manna voor minder rumoer maar door de opstelling en mijn apparatuur is de geluidskwaliteit wat minder.

We hebben het over hoe ze samen het bedrijf zijn gestart nadat Karl zijn eerste bedrijf had verkocht. Het opvallende interview van Karl met Els als werknemer. Hoe zij vandaag heel eerlijk zijn naar klanten. Mooie tips om veel te leren van klanten en van de bezoekers van je website.

Het was een leerzame middag.

Veel plezier met de inzichten van Els en Karl.

Laten we beginnen…

Links:

Lost and Founder

Karl:

Website

LinkedIn

Twitter

Els:

Website

LinkedIn

Twitter

Follow

About the Author

Er komen constant moeilijke beslissingen op je af. Je wordt continu in de onderneming gezogen. Je hebt weinig mensen die echt met je kunnen sparren en snappen hoeveel bordjes je als ondernemer probeert draaiende te houden. Erno houdt je bij de les, ik loods je door de prioriteiten en help je stap voor stap om de juiste beslissingen te nemen om uiteindelijke een gezonde groeimotor te bouwen zodat je bedrijf vanzelf loopt. Ik breng ervaring mee van meer dan 1000 klanten die exact met dezelfde vragen zitten. De ondernemers die ik help met lastige beslissingen, bouwen een duurzaam bedrijf, voor het team, de klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee ik klanten help: – De juiste klanten aantrekkenNieuw product en snelStok achter de deur Lees meer over zijn diensten. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.