Zo krijg je tips van je klant voor een betere website – Els Aerts en Karl Gilis

Door Erno Hannink | Podcast

mrt 07

Vandaag het gesprek met Els Aerts en Karl Gilis.

Els Aerts en Karl Gilis zijn de A en G van AGConsult, een Belgisch bedrijf gespecialiseerd in usability en conversie-optimalisatie.

Samen maken ze het web beter voor gebruikers sinds 2001. Webteksten spelen daarin een cruciale rol.

Dit jaar brachten ze daarom samen een boek uit over webschrijven.

‘’Webteksten die (voor jou) werken’ 121 bullshit-vrije en meteen toepasbare tips.

Dit boek kreeg ik ook na afloop van het gesprek. Aangezien ik al de digitale versie van het boek heb, ga ik het fysieke boek weggeven aan een luisteraar. Aan het einde van de aflevering hoor je wat je daar voor moet doen.

Ze stonden al even op mijn lijst voor een gesprek. Eerder had ik al een gesprek met Karl alleen (https://ernohannink.nl/waarom-kiest-klant-jou-belangrijkste-usability-vraag-karl-gilis/) maar nu met Els erbij. Ze waren in Nijmegen voor een evenement en hebben ze ruimte gemaakt voor dit gesprek. Dit gesprek is opgenomen in het hotel Manna voor minder rumoer maar door de opstelling en mijn apparatuur is de geluidskwaliteit wat minder.

We hebben het over hoe ze samen het bedrijf zijn gestart nadat Karl zijn eerste bedrijf had verkocht. Het opvallende interview van Karl met Els als werknemer. Hoe zij vandaag heel eerlijk zijn naar klanten. Mooie tips om veel te leren van klanten en van de bezoekers van je website.

Het was een leerzame middag.

Veel plezier met de inzichten van Els en Karl.

Laten we beginnen…

Links:

Lost and Founder

Karl:

Website

LinkedIn

Twitter

Els:

Website

LinkedIn

Twitter

Follow

About the Author

Erno is de Business Coach voor ondernemers met 5-25 medewerkers. Ik help ondernemers bij zelfzuchtige beslissingen voor meer vrijheid. Mijn unieke eigenschap is om lastige vragen te stellen en je richting actie te duwen. Erno is auteur van 8 boeken, 1000+ artikelen en host van de podcast de Erno Hannink Show. Lees meer over Erno