De klant in het hart van het bedrijf – Maaike Vrenken

Door Erno Hannink | Podcast

apr 11

Vandaag post ik het gesprek met Maaike Vrenken.

Maaike Vrenken is zelfstandig organisatie-veranderdeskundige met inmiddels ruim 20 jaar ervaring in het bedrijfsleven. Haar specialisme is het organiseren en transformeren van customer service in de breedste zin des woords. Zij heeft een achtergrond als organisatieadviseur en als manager Customer Service bij Wehkamp.

In 2016 startte zij haar eigen zaak: SPRAKELOOS advies. Als adviseur, sparring partner, kritische spiegel en spreker helpt zij organisaties om beter voor hun klanten te zorgen. Maaike werkt altijd met de klant in het hart en helpt mensen en organisaties om die houding te adopteren.

Haar boek kreeg ik als tip van mijn fysiotherapeut. Nadat hij er op een vrijdag enthousiast over had verteld kocht ik het boek direct. Na het weekend had ik het grootste deel al gelezen. Het sloot precies aan op hoe ik nu werk.

We hebben het in dit gesprek over hij Maaike bij Wehkamp steeds meer de klant centraal kon stellen. Over waarom ze regelmatig reacties van klanten naleest en opnames van de helpdesk terugluistert. De klant doet haar iets.

Ze vertelt hoe ze andere bedrijven helpt om de klant weer in de kern te krijgen en waarom ze ondernemer is geworden. Uiteraard hebben we het over haar boek.

Het was een mooi gesprek in Zwolle.

Veel plezier met de inzichten van Maaike.

Boek

Facebook

Website

Follow

About the Author

Er komen constant moeilijke beslissingen op je af. Je wordt continu in de onderneming gezogen. Je hebt weinig mensen die echt met je kunnen sparren en snappen hoeveel bordjes je als ondernemer probeert draaiende te houden. Erno houdt je bij de les, ik loods je door de prioriteiten en help je stap voor stap om de juiste beslissingen te nemen om uiteindelijke een gezonde groeimotor te bouwen zodat je bedrijf vanzelf loopt. Ik breng ervaring mee van meer dan 1000 klanten die exact met dezelfde vragen zitten. De ondernemers die ik help met lastige beslissingen, bouwen een duurzaam bedrijf, voor het team, de klanten en een gezonde winst. Drie dingen waarmee ik klanten help: – De juiste klanten aantrekkenNieuw product en snelStok achter de deur Lees meer over zijn diensten. Volg de nieuwste artikelen via e-mail (zie onderaan deze pagina) of de RSS feed.